mirjamalvaro schreef:otje heeft een melige bui

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mirjamalvaro schreef:otje heeft een melige bui
12rebel schreef:Tja bij mij stond er ooit in een proef (onderlinge) dat mijn paard te dik was en dat hij daarom niet de proef goed kon doen.
ik werd echter wel eerste en dat met een paard van bijna 24.
Maar als deze jury nog een keer komt dan rij ik in ieder geval niet.
12rebel schreef:Tja bij mij stond er ooit in een proef (onderlinge) dat mijn paard te dik was en dat hij daarom niet de proef goed kon doen.
ik werd echter wel eerste en dat met een paard van bijna 24.
Maar als deze jury nog een keer komt dan rij ik in ieder geval niet.
Ilja000 schreef:Is natuurlijk maar net wat je aan het einde van de rit bedoeltIk zie in de FNRS proeven bijvoorbeeld veel ruiters na het groeten direct hun paard belonen, of ze stappen naar C en belonen dan, terwijl de proef officieel pas na de eerste letter op de lange zijde afgelopen is. Je mag van mij je paard helemaal plat knuffelen, maar wel zodra je proef officieel is afgelopen
NessaX schreef:'jouw plastron is niet goed geknoopt'
terwijl er een meisje meereed met een geel dekje, geen wedstrijdkleding en machtengaal enzo in een B-wedstrijd, en gewonnen is!
natje93 schreef:volgens mij (dat weet ik niet zeker...) moet je een plastron aan... een hoge kraag mag niet dacht ik....
NessaX schreef:'jouw plastron is niet goed geknoopt'
terwijl er een meisje meereed met een geel dekje, geen wedstrijdkleding en machtengaal enzo in een B-wedstrijd, en gewonnen is!