Alenthe05 schreef:Voor de mensen die a.s. donderdag examen doen, ik rij mee in de de 1e groep. ben benieuwd wie ik tref.... Iedereen Suc666!!
Ik zit in de 1e groep!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:nou dacht mijn paard wellicht bij jou te moeten starten gaat dat weer niet door![]()
Ik heb nu 3 x M gejureerd en ging steeds makkelijker. Vind het wel bijzonder dat in de ene proef een volte 10 meter met een overgang naar stap in 1 punt staan. Terwijl dan een eenvoudig stukje stap rechthand een apart punt is. Dat is niet helemaal te volgen qua logica.
KarinvdM schreef:In het M2 heb ik proef 22 nu op 2 concoursen gehad en ik vind dat punt 12 erg onlogisch is, er zit te veel in één onderdeel. Daar hadden ze beter 2 cijfers van kunnen maken en dan punt 14 en 15 kunnen samen voegen.
Je hebt nu de overgang van de galop naar de stap, de verzamelde stap (die regelmatig onzuiver wordt door de spanning voor de kw) én de kw in één punt. Echt heel erg onlogisch om daar 1 cijfer van te maken en ook qua commentaar geven is het lastig zo.