Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:49

Jep, draver bij mij op stal deed dat ook. Dat is heel apart om te zien.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:52

poes schreef:
lasimir schreef:
Ik heb ook nog wel een leuke, tenminste ik vond hem erg leuk Haha!
Ik heb 1x met de ijslander van me zus een onderlinge wedstrijd gestart. Het is nogal een hittepetit dus het was puur voor de ervaring! Maarja, ijslanders willen nog wel eens overgaan in de tölt. Tja, aard van het beestje.
Ik kreeg dus op mijn protocol als commentaar: "teveel draf-galop". Ik heb hier heel hard om gelachen Haha! Haha!

Ik ken wel paarden die echt een mix tussen draf (achterhand) en galop (voorhand)tonen hoor dus dat kan wel.

Ik denk dat ze wel weet dat het kan Knipoog Alleendat ze her verkeerd gezien hebben. Het paard Tölte en deed geen draf-galop Knipoog
Lijkt mij

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:02

Of andersom, galop met de achterhand en draf met de voorhand. Ken ook een paardje dat dat doet. Ja

ninz schreef:
_Inga schreef:
Maaruh ergenis 2 daar adviseerde ze een witte string? Dan loop je nog meer voor gek yoh!!! Mijn advies, een huidskleurige

hoe konmm je trouwens op het idee om op een wedstrijd met een string rond te gaan lopen ik in ieder geval niet Vingers aflikken
Nouja, ik weet niet hoor, maar ik rijd áltijd met string, dus ook als ik wedstrijden zou rijden. Clown

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:48

* ff flauw *
Dus jij rijd niet met een rijbroek aan? Alleen een string, krijg je dan geen blaren?.....Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:50

ninz schreef:
_Inga schreef:
Maaruh ergenis 2 daar adviseerde ze een witte string? Dan loop je nog meer voor gek yoh!!! Mijn advies, een huidskleurige

hoe konmm je trouwens op het idee om op een wedstrijd met een string rond te gaan lopen ik in ieder geval niet Vingers aflikken

Idd! Geen witte string want dat zie je net zo erg! Gewoon een huidskleurige is het mooist. Heb ik ook altijd. Knipoog
Die zie je niet, en daardoor heb je ook geen randjes van een onderbroek.

MaanNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:05

ik was een keer mee met mijn (wat steverige) vriendin bij haar stond als commentaar ruiter moet afvallen....
dat vond ik wel een beetje banketstaaf Ach gut

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:36

jesvoltige schreef:
ik was een keer mee met mijn (wat steverige) vriendin bij haar stond als commentaar ruiter moet afvallen....

Jeetje! Das zeker banketstaaf! Ach gut
Mogen ze dat eigenlijk wel zeggen?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:00

het banketstaaf wat ooit op mn coupon had staan was tijdens de drenths kampioen schappen van 2004

was echt n mooie proef maar had overal echt lage cijfers op nergens commetaar en toen onderaan.
"jammer van schimmel" Ik dacht "Pardon?" heb de jury dr op aan gesproken en deze wou geen commetaar geven ik heb haar nooit weer gezien.

ik was toen best wel beledigd hoezo jammer van schimmel kan dat paard toch niets aan doen dat ie wit is Boos!

de gene die toen in de l tweede werd reed bij mij in de les en zei dat zn paard steeds uit de ring sprong Clown

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:06

Ik schrijf zelf vaak bij, en meestal tel ik de punten, dan de jury en het secretariaat ook nog een keer.

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:19

Verward
Is dat raar?

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:06

Zooo, die het ze ok niet op de rug zitten!

Daar bedoelde hij mij dat ze nogal forse voorgevel had Haha!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 01:43

Zo raar is het ook weer niet maar goed, Ik moet in de goede gallop op de hindernis afrijden, Wat doet mijn pony? Die springt 4 meter voor de hindernis over, Naar de verkeerde gallop. Moest eigenlijk wel lachen toen ik het op film terug zagxD

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 02:05

Melanieetjuh schreef:
jesvoltige schreef:

nee, dat mogen ze niet.
ik heb bij een jury geschreven, en lees hier dingen waarvan die jury's duidelijk zeiden dat je dat nooi mag zeggen. Ze mogen zelfs niet zeggen: ruiter werkt teveel met haar handen of iets in die richting.

Verder is het misschien handig om te weten voor iedereen hier, mensen denken gauw dat wedstrijd cijfers gelijk lopen aan rapport cijfers. Dus 6+ is voldoende en daar onder onvoldoende, wat dus niet waar is.

Een 5 is een voldoende.

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 03:20

jesvoltige schreef:

nee, dat mogen ze niet.
ik heb bij een jury geschreven, en lees hier dingen waarvan die jury's duidelijk zeiden dat je dat nooi mag zeggen. Ze mogen zelfs niet zeggen: ruiter werkt teveel met haar handen of iets in die richting.

Verder is het misschien handig om te weten voor iedereen hier, mensen denken gauw dat wedstrijd cijfers gelijk lopen aan rapport cijfers. Dus 6+ is voldoende en daar onder onvoldoende, wat dus niet waar is.

Een 5 is een voldoende.

maar als je overal een 5 voor heb, heb je geen winstpunt dus niet voldoende gereden...best vaag eigenlijk

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 03:43

Jaimyliefje schreef:
nee, dat mogen ze niet.

Een 5 is een voldoende.

Pardon? Wij mogen alles zeggen als het maar opbouwende kritiek is. Helaas lezen de meeste snel iets in een aanvallende vorm terwijl er vaak dingen geschreven worden die duidelijk de manier van netjes paardrijden in de weg zitten. Natuurlijk zijn jury leden ook maar mensen en komt het er wel eens een beetje lomp uit, en had het op een andere manier ook wel opgeschreven kunnen worden, maar dan nog zijn er dingen bij die toch wel eens fijn zijn als de deelnemer het eens gewoon te horen krijgt wat er mis is. Maar alles binnen de fatsoens normen natuurlijk.
En ik heb het hier dus niet over de opmerkingen over de kleur of de kwaliteit van paarden, maar over het rijtechnische gedeelte.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 04:03

Ik heb misschien maar één of twee (manege) wedstrijden gereden, maar er kwam commentaar dat ik mijn paard in galop had moeten zetten. Ik dacht toch echt dat ik dat gedaan had?
Ik vroeg het na (het was maar een manegewedstrijdje):
'nee, dat is als je paard alle hoeven tegelijk optilt'

ik als uk meteen snugger 'dat noemen ze toch springen?' Clown

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 08:57

femiaans schreef:
Pardon? Wij mogen alles zeggen als het maar opbouwende kritiek is. Helaas lezen de meeste snel iets in een aanvallende vorm terwijl er vaak dingen geschreven worden die duidelijk de manier van netjes paardrijden in de weg zitten. Natuurlijk zijn jury leden ook maar mensen en komt het er wel eens een beetje lomp uit, en had het op een andere manier ook wel opgeschreven kunnen worden, maar dan nog zijn er dingen bij die toch wel eens fijn zijn als de deelnemer het eens gewoon te horen krijgt wat er mis is. Maar alles binnen de fatsoens normen natuurlijk.
En ik heb het hier dus niet over de opmerkingen over de kleur of de kwaliteit van paarden, maar over het rijtechnische gedeelte.

Mee eens Haha! Je mag een hoop zeggen, opschrijven is een 2e Haha!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:55

GhostBuster @ ja dat klopt.... hoezo? dat is toch geen rare uitspraak? Clown

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:56

natje93 schreef:
GhostBuster @ ja dat klopt.... hoezo? dat is toch geen rare uitspraak? Clown

Volgens mij gaat dat nog over de openingspost van 91 paginas terug Nagelbijten / Gniffelen

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:59

vandaar... ik snapte het al niet Clown

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:00

GhostBuster schreef:
bandages moeten altijd af bij een wedstrijd

ow Verward

Clown

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:01

asjemenou schreef:
monica08 schreef:
Ik was een x mee met iemand op wedstrijd, en daar hingen in elke hoek spiegels. pony wou er niet langs dus zus liep ff mee. werd ze gediskwalificeerd. tóch mocht ze later wel weer starten en stond er op de protocol: soms heb je een jury die niet zijn dag heeft en die je dan diswalificeerd.
maar ze werd alsnog 1e :P

JOH!!!!!!!!!

ROFL

sorry Bloos

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:02

Wat is er zo grappig aan Otje?
Laat mij ook even mee lachen Haha!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:03

asjemenou schreef:
Wat is er zo grappig aan Otje?
Laat mij ook even mee lachen Haha!

niet mee mogen lopen

gediskwalificeerd worden

maar toch nog 1ste worden

sorry moest er om lachen, was ook helemaal niet aardig van mij, en ik heb niet eens een rotdag Bloos Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:03

otje heeft een melige bui Nagelbijten / Gniffelen