Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mystica schreef:runningkawa schreef:val ik jou aan?
Waar?Als je niet tegen weerwoord kunt moet je niet op een DISCUSSIE forum komen...simpel.
Ik reageer enkel op je tekst..en die is kortzichtig richting de kakkers...en nee ben het zelf niet, heb ook geen setjes... maar dit topic gaat over belachelijke vooroordelen en dat mensen met een sportpont het dier kapot rijden is net zo kortzichtig als dat haflingers altijd maar benadeeld worden..
stond jij erbij dat de DA dat heeft gezegd?
Of heb je het van horen zeggen?
Ik ben een kakker met een haflinger
CGJ12 schreef:essie79 schreef:
Tsssk, gejat van mij!
wellicht........ maar CGJ kan het blijkbaar mooier "uitdrukken"........... Althans...... het blijft zichtbaar beter hangen.....
MetteAndrea schreef:Ik herken je verhaal wel een beetje.. Ik heb nog nooit wedstrijd gereden met onze Haf, maar ik word op de ponyclub waar ik rij vaak wel heel raar aangekeken omdat ik op een háflinger durf te komen. Ze kijken er nogal op neer. Met hun dure sportpaardjes en dure kleding en alles.. Kan me er ook dood aan ergeren.

CharleyT schreef:MetteAndrea schreef:Ik herken je verhaal wel een beetje.. Ik heb nog nooit wedstrijd gereden met onze Haf, maar ik word op de ponyclub waar ik rij vaak wel heel raar aangekeken omdat ik op een háflinger durf te komen. Ze kijken er nogal op neer. Met hun dure sportpaardjes en dure kleding en alles.. Kan me er ook dood aan ergeren.
Ohjee, ook al last van dat vervelende virus. Dat virus dat alleen naar toptalenten gaat die ondergewaardeerd worden. Da's een heel naar virus, het haalt alle plezier uit de sport.
Of is het gewoon jaloers zijn op anderen, die misschien wat meer geld kunnen besteden dan jij?? Of een minderwaardigheidscomplex?
MetteAndrea schreef:Zo bedoel ik het niet.. Het zijn nogal kakkers. Ik weet heus wel of ik mezelf iets verbeeld of niet. Mijn zusje rijd ook op onze haf en laatst zei een meisje van de ponyclub, wat moet je in hemelsnaam met een haflinger. Lijkt me duidelijk toch

jury bedenkt echt niet goh een haflinger die krijgt geen wp
nee zo werkt dat niet als je goed rijd kunnen ze niet om je heen MetteAndrea schreef:CharleyT"
[quote="MetteAndrea schreef:Ik herken je verhaal wel een beetje.. Ik heb nog nooit wedstrijd gereden met onze Haf, maar ik word op de ponyclub waar ik rij vaak wel heel raar aangekeken omdat ik op een háflinger durf te komen. Ze kijken er nogal op neer. Met hun dure sportpaardjes en dure kleding en alles.. Kan me er ook dood aan ergeren.
Ohjee, ook al last van dat vervelende virus. Dat virus dat alleen naar toptalenten gaat die ondergewaardeerd worden. Da's een heel naar virus, het haalt alle plezier uit de sport.
Of is het gewoon jaloers zijn op anderen, die misschien wat meer geld kunnen besteden dan jij?? Of een minderwaardigheidscomplex?
Lowara schreef:damn.. ik heb toch wel een bord voor m'n kop dan met m'n dikke bonte Tinker tussen al die dure sportpaarden
Mijn dressuurgefokte KWPN-er die nu Z2 loopt koste als 3-jarige minder als het bedrag waar de gemiddelde tinker voor te koop staat
bokken123 schreef:zoiets heb ik ook in de B gehad. We deden te veel in de B zegt de jury. Want er staat enkele passen middendraf. Dus het ging goed dus deden we gewoon het hele stuk. maar het was te veel dus kregen we een 5, omdat we te veel deden in de B. En als we dat toen bij andere jury's deden kregen we een 8.

mesastamp schreef:jurysport dat blijft gewoon zo, als je een schimmel hebt en ze moeten geen schimmel rijd je je punten ook niet, als jij lekker gereden hebt en degene die jou begeleidt tevreden is, dan moet je gewoon tevreden ijn en denken volgende x beter... zo is het nu eenmaal met paardrijden gewoonweg een jurysport...