augurk schreef:Hoef ik toch ook niet mooi te vinden he.
nee hoor, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
dan wordt het ook zo saai!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
augurk schreef:Hoef ik toch ook niet mooi te vinden he.
Nistria schreef:nee hoor, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
dan wordt het ook zo saai!!
CGJ12 schreef:Channie23 schreef:haha,Kijk er van op dat jij dat zegt
Wat is er onfatsoenlijk aan om dat te doen?
Waarom kijk jij er van op dat ik dat zeg?
Channie23 schreef:Ja ik heb niks met zijn onderschrift te maken.
Als hij echt alles durft te zeggen tegen iedereen dan vraag ik me af waarom hij niks over die actie tegen de desbetreffende ruiter gezegd heeft. Dat kan ik namelijk niet uit zijn verhaal opmaken.Heeft hij er Überhaupt iets mee gedaan? Hij is volgens mij diegene die waarde hecht aan alle regeltjes.
Wat is nou eigenlijk het doel van dit topic? De ruiter afzeiken of is dit meer voor de knhs bedoeld zodat ze actie gaan ondernemen tegen dit soort dingen?
! Remember schreef:Ben benieuwd dan, vind het geen stijl in ieder geval!
Suzanne F. schreef:Ben je nu al dankbaar O grote CGJ![]()
Kan je ook wat aan de selectiecriteria juryopleidingen doen?
Channie23 schreef:CGJ12 schreef:A. de ruiter afzeiken is niet de bedoeling (al eerder gemeld). Zoals altijd heb ik bewust geen namen genoemd
Denk dat er ondanks jouw post en volgens jouw uiterst dicrete manier van handelen wel mensen zijn die weten om wie het gaat.
Off-topic:Oja CGJ12, Gefeliciteerd met je punten van gisteren.
Remember schreef:Ik reageer op Relaxed, dat ze die competie gaat rijden. Ze heeft dus express verliespunten gereden om op die competie aan de start te mogen verschijnen in het Z1 ipv Z2 in de hoop goed te kunnen scoren. Dat vind ik dus idd geen stijl.
Citaat:Ik denk dat men eerder weet om wie het gaat door vele opmerkingen van anderen... Zo ben ik er iig achter gekomen...
creool schreef:Ha! Kan het ook zijn dat ik nog maar net bekend ben met het fenomeen BOKT?
amondi schreef:3 posten? speciaal een account aangemaakt om proberen cgj12 af te zeiken?
Dat is je dan niet gelukt!
Ben jij soms"die betreffende amazone?