Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
die niet wist dat rood (of paars dus) niet door schijnt. En kan iemand dat natuurkundig verklaren per ongeluk. Sizzle schreef:Ik hoorde dat je met een witte broek een rode onderbroek MOET dragen. .
kataklopje schreef:
Ik hoorde dat je met een witte broek een rode onderbroek MOET dragen. .
(dus geen rood pyamaatje in bed aan doen, want dan slaap je slechter)
en de stieren komen er op af
maar dat het niet doorschijnt dat wist ik echt niet
kataklopje schreef:Sizzle schreef:Ik hoorde dat je met een witte broek een rode onderbroek MOET dragen. .
Hebben ze dat al eens getest in de paardenbladen?
!!!!!
haan schreef:Warm weer, veel zweten, rood geeft af, rode vlekken in de witte rijbroek ........... nee echt niet, ik heb geen last van de verkeerde week, ik heb een rode string aan!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
CGJ12 schreef:De beste test is de praktijk-test ..........
haan schreef:Warm weer, veel zweten, rood geeft af, rode vlekken in de witte rijbroek ........... nee echt niet, ik heb geen last van de verkeerde week, ik heb een rode string aan!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
CGJ12 schreef:
!
amondi schreef:kan zo'n g string eigenlijk wel met rijden....
. Het weefsel waar zo`n string langs schuurt zou niet echt ondergoed-proof zijn. Voor het uiteindelijke resultaat is de oma-tent dan toch geschikter
Sizzle schreef:Ik hoorde van een mannelijke collega dat je met een witte broek een rode onderbroek MOET dragen.
Ik: hoezo MOET, met kant zeker...![]()
Hij: dat schijnt niet door.
Ik: ???
Hij: van mijn vrouw geleerd.
Ik: ga ik testen
. Het verplegend personeel op haar werkplek is eeuwig op zoek naar rode slips voor onder de witte broek
.
Kajanus schreef:Ach, en wat ze zien dat hebben ze nog niet
heeft er iemand voor mij een rode string/onderbroek maakt niet uit als het maar rood is want ik moet zo op wedstrijd.. en ja in zomertenue valt het jasje er niet over heen..
GeJe schreef:rooie onderbroeken zijn toch in iedere willekeurige wibra/zeeman/of henk ten hoor te koop? Of de plaatselijke buurtsuper, daar hebben ze vast nog wel van die huidkleurige oma-onderbroeken liggen ergens....
Tip: zou toch wel het shirt in je broek doen + riem, tenzij het shirt niet fladderend is, dan laat je het lekker los. Succes!
... geen rode bh helaas..
en in mijn 2de proef was ik 6de maar had dezelfde punten als degene die 5de was..
warm en voldaan konden we weer naar huis toe gaan