Remember schreef:Zaterdag een kind dat een eend achterna ging, rennend en met armen zwaaien en dan 'ksssssssst ksssssssst' roepen zo het losrijterrein over. Daar kan ik dus wel boos om worden, niet alleen omdat het gruwelijk irritant is maar ook omdat het gewoon gevaarlijk is voor het kind. Als ouder vind ik dat je op dat soort momenten je verantwoordelijkheid moet nemen en je kind als je 'tussen de paarden' bent aan de hand neemt of op een andere manier rustig bij je houdt. Idem met honden, die horen aan de lijn als ze niet keurig in de buurt blijven.
Maar dat moet dat wel geen lijn van 3 meter zijn, anders heb je nog een probleem
. Daar kan ik dus wel boos om worden, niet alleen omdat het gruwelijk irritant is maar ook omdat het gewoon gevaarlijk is voor het kind. Als ouder vind ik dat je op dat soort momenten je verantwoordelijkheid moet nemen en je kind als je 'tussen de paarden' bent aan de hand neemt of op een andere manier rustig bij je houdt. Idem met honden,
!

Helaas ook vaak meegemaakt dat je het zelf allemaal maar in de gaten moest houden!
!) maar andere B ring vandaag was zóo hoog gejureerd
(1ste; 233, zelfs de 8ste plek had nog 203 !!) Zucht..
..
)