Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
masja schreef:ik ben gezakt op het rijden
Stond stijf van de stress.
Venetia schreef:Ik ben geslaagd! Had een 9 voor de theorie, een 7 voor het lesgeven (maar gelukkig wel een 8 voor het rijtechnisch inzicht, presentatie deel een 7), waarbij een 8 van onze cursus het hoogste was, en een 8 voor het rijden, en dat was samen met een ander meisje het hoogst van de cursus, dus ik ben erg tevreden!
De punten vielen in onze groep erg tegen, ik geloof dat er wel vijf gezakt zijn voor het rijden. Volgens mij waren er twee achten en verder alleen maar zessen en vijven voor het rijden. Echt pittig.
.Barbara_m schreef:Venetia schreef:Ik ben geslaagd! Had een 9 voor de theorie, een 7 voor het lesgeven (maar gelukkig wel een 8 voor het rijtechnisch inzicht, presentatie deel een 7), waarbij een 8 van onze cursus het hoogste was, en een 8 voor het rijden, en dat was samen met een ander meisje het hoogst van de cursus, dus ik ben erg tevreden!
De punten vielen in onze groep erg tegen, ik geloof dat er wel vijf gezakt zijn voor het rijden. Volgens mij waren er twee achten en verder alleen maar zessen en vijven voor het rijden. Echt pittig.
Dan zat jij zeker bij Bibi in de groep? Hoorde al telefonisch van haar dat de punten erg tegenvielen. Bij mij in de groep waren er ook een aantal gezakt hoor! Wel erg jammer, de cursus is al zo duur.
Ik heb hem gelukkig wel gehaald met 2 negens en een acht.
( de negens voor theorie en lesgeven een een acht voor het rijden ).
.
groetjes marijke
en balen voor iedereen die gezakt is 
ik heb er erg veel zin in!
. 
ik weet nog geen eens hoe ik me moet inschrijven
via P&S toch? of kan t al eerder?
ik kan net mee, word 16 januari 18, en als ik het goed begrepen heb mag ik dan mee
esch schreef:gelukkig hoefde we in vlaardingen niet de bak aan te harken
nadina schreef:he venetia, gefeliciteerd! goed man! heeft bagheera een beetje haar best gedaan voor je?groetjes marijke
Nistria schreef:ja daar heb je wel gelijk in!
ik reed nistria veel voorwaarts neerwaarts want ik wilde laten zien dat zij wél over de rug liep!
En bovenin wil ik al gauw teveel vragen voor het cursus-niveau.
jij had die jazz maandag al super lopen, echt knap hoor!!
oh, wie was er gezakt dan? (voorletter)