Maar goed dat merken we vanzelf wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caatje87 schreef:Ik verwacht per mail. Ik had begrepen in december pas.
Maar goed dat merken we vanzelf wel
truitje schreef:Krijgen we informatie thuis of per mail? Ik dacht dat we eind november iets zouden horen?
.
Tendance schreef:Ik weet het niet, maar denk dat het er mee te maken heeft, dat ik twijfel of ik wel bij de organisatie KNHS pas of beter wil passen....
Heeft er een beetje mee te maken, dat ik het gevoel heb, dat ik afgekeurd werd op het feit niet voldoende paardenfamilie te hebben.
Tendance schreef:Ik weet het niet, maar denk dat het er mee te maken heeft, dat ik twijfel of ik wel bij de organisatie KNHS pas of beter wil passen....
Heeft er een beetje mee te maken, dat ik het gevoel heb, dat ik afgekeurd werd op het feit niet voldoende paardenfamilie te hebben.

Tendance schreef:Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Ik kom ook helemaal niet uit een paardenfamilie...Ik weet het niet, maar denk dat het er mee te maken heeft, dat ik twijfel of ik wel bij de organisatie KNHS pas of beter wil passen....