Heb even op de KNHS-site gekeken. Op zich ben ik blij met de splitsing tussen basissport en wedstrijdsport instructeur. Ze hebben het wel flink omgegooid: drie verschillende paarden rijden met je examen! Ben benieuwd naar de informatie in juli.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Lienie_F schreef:SaskiaKur schreef:Ik ga het ook volgen alleen vind ik het allemaal een grote geldkwestie. Een vooropleiding en daarbij ook nog een verplichting om een Instructeuropleiding Niveau 3 (hoger dan L niveau) te halen.
dat klopt wel ja.
ik wil de opleiding ook graag volgen en de vooropleiding moet zonder problemen kunnen (alleen nog even sparen) maar ik rijd gewoon niet hoger dan L-niveau, en ik hoef daarin ook helemaal geen les te kunnen geven, ik wil toch met de beginners werken, maar op deze manier kan ik de opleiding gewoon niet doen, omdat niveau 3 voor mij gewoon te hoog is
_Noor schreef:Goed gedaan Liekje!
Annekee, je zou dan toch wel kunnen overwegen om rechtstreeks examen te doen? Scheelt ook weer in tijd (en kosten, want die liegen er ook niet om).
Ben benieuwd of er voor mij ook een vrijstelling in niveau 3 in zit (2xZ), maar weet niet of dat überhaupt het geval zal zijn
_Noor schreef:Ik had gister de tweede avond van het lesgeven. Was weer erg leerzaam inderdaad. Ik sloeg zelf een beetje dicht, heb ik normaal nooit! Gek. Dus genoeg om mee aan de slag te gaan.
Heb even op de KNHS-site gekeken. Op zich ben ik blij met de splitsing tussen basissport en wedstrijdsport instructeur. Ze hebben het wel flink omgegooid: drie verschillende paarden rijden met je examen! Ben benieuwd naar de informatie in juli.
Daniellejody schreef:_Noor schreef:Hoe bedoel je 3 verschillende paarden rijden? Las dat ook, maar wat bedoelen ze daar mee?Ze hebben het wel flink omgegooid: drie verschillende paarden rijden met je examen! Ben benieuwd naar de informatie in juli.