Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jodyy93 schreef:Silly_Women: waarom kan je paardje ineens niet meer?
ik had namenlijk ook dit probleem,(paard heeft lichte blessure opgelopen maar is in november nog niet goed genoeg opgebouwd om hem mee te nemen, later in de periode wel) deze week knhs gebeld het probleem voorgelegd, en inprincipe was dit voor het knhs geen probleem moest dan alleen even met de ursusleider bespreken of dit kon, en anders kon ik met gewoon inschrijven voor "zonder eigen rijden"en dan later het examen afleggen, zodat ik alsnog het exmane had behaald al met eigen rijden!
hoop dat er voor jou ook een oplossing is, maar knhs is volgens mij niet zo heel erg moeilijk!
Nikie1995 schreef:@ Silly_women; Misschien zit er ook wel iemand bij ons in de groep die nog een paard extra heeft... Ik weet zo 1,2,3 niemand, ik heb helaas ook maar 1 paard dus ik kan je ook niet helpen... Maar ik denk wel dat er een mouw aan te passen is hoor, als de rest van onze groep wel een paard heeft en jij als enige niet zie ik het probleem niet zo... je kan toch ook op onze paarden rijden? Syllie heeft temparament voor 2 dus die kan zo nog een rondje mee doen
Denk dat het wel te doen is als je t zo stelt ja
lindabrother schreef:Vanaf een D pony is toegestaan als examen combi, zolang de pony maar net zo hoog kan springen als de paarden
dan kan ik later altijd nog "afrijden: met t springen indien nodig
Nikie1995 schreef:@Silly_women; Yup ik heb er ook super veel zin in! Ben ook erg benieuwd naar de groep.. Ken jij al mensen die bij ons in de groep zitten? Hier uit de buurt eigenlijk niemand, meer uit jullie richting.. (Nieuwegein/Houten etc.) Alleen diegene die uit Voorthuizen komt, die ken ik dan ook toevallig wel!
heb namelijk alleen gezocht naar de cursussen die op maandag waren omdat ik op die dag vrij heb van mn werk en dan iets rustiger die kant op kan (ook in gedachte houden dat je soms een paard mee moet nemen en die moet laden e.d.) LiVetime schreef:Heel veel succes iedereen!!
Ik heb mn papiertje afgelopen mei gehaald, fase 2.
Hoop dat jullie de winterperiode een beetje goed doorkomen
_chico_ schreef:LiVetime schreef:Heel veel succes iedereen!!
Ik heb mn papiertje afgelopen mei gehaald, fase 2.
Hoop dat jullie de winterperiode een beetje goed doorkomen
Ik hoop het ook! Ben wel bang dat als het echt een sneeuw/ijs winter wordt ik het risico niet kan gaan nemen om met paard en trailer over de ijswegen te gaan.. Maar waarschijnlijk hebben meer mensen dan dit probleem..