Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Attitude schreef:Charley, iedereen heeft zijn eigen mening toch. Ik denk dat je dat wel dient te respecteren.
Inderdaad, je spreekt niet voor mij.

kleinvosje schreef:Hee CharleyT, ik doe mee hoor, draag hem ook netjes op wedstrijd. Moet er dan alleen wel aan denken mijn haar op te steken, anders valt het erover...
CharleyT schreef:Ben ik nou heel sarcastisch als ik zeg: KNHS, wat een pracht van een gemiste kans!
Welke Pin- ontwerp- commissie, verder POC genoemd, heeft dit schattige babyspeldje ontworpen. Paardrij Barbie zal er blij mee wezen.
Alle gekheid op een stokje, waarom nu toch zo'n piemelig pinnetje? Waarom niet gewoon de gebruikelijke badge, al of niet met keycord. Simpel en kleding vriendelijk, en ook nog stukken herkenbaarder.
), maakt mij dan echt niet uit! CharleyT schreef:Voor alle duidelijkheid:CABARET CABARET. NIEMAND HOEFT BOOS TE WORDEN.
kleinvosje schreef:Oei bertie, je wekt met je post wel nieuwsgierigheid op hoor...!