Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik dacht nog, eindelijk... Maar nog niet dus

caro29 schreef:Ik heb een brief gehad dat mijn inschrijving te laat was terwijl ik een brief op 3 sept kreeg dat ik tot 8 sept kon opgeven en ik schijn niet aan de wedstrijdklassering te voldoen. 1 paard Z2 .20 wp en een stuk of 5 paarden Z1 startgerechtigd![]()
Heb mijn brief op zondag 5-9 verstuurd. staat zelfs in mijn agenda![]()
Zijn er nieuwe deelname eisen of zo?
Maandag maar weer eens bellen...

caro29 schreef:Ik heb een brief gehad dat mijn inschrijving te laat was terwijl ik een brief op 3 sept kreeg dat ik tot 8 sept kon opgeven
Urielle schreef:caro29 schreef:Ik heb een brief gehad dat mijn inschrijving te laat was terwijl ik een brief op 3 sept kreeg dat ik tot 8 sept kon opgeven
"Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen in de PaardenSport van de maand juli is het weer mogelijk om je op te geven voor de opleiding dressuurjury klasse L en M. De informatiebrochure en het inschrijfformulier zijn te bestellen bij de KNHS. Hierin staan de eisen waaraan je moet voldoen, de locatie, de kosten en de duur van de cursus. ( Inschrijven voor 3 september )."
heb ik gehad.

.. 
Begrijp uit dit forum dat iedereen vol spanning zit te wachten! Hoop dat er snel bericht volgt...