Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rooz_89 schreef:hmm... kan waars. voor mij niet doorgaan dit jaar, kan geen ruiter+pony/paard vinden voor de niveau 2 zonder eigen rijden![]()
.
jammer maarja, dan maar over een paar jaar voor niv. 2 met eigen rijden denk ik...
pasdedeux schreef:Hier nog iemand die goed kan springen en zin heeft om 15 september mee te gaan als combinatie voor mijn herexamen fase 2. Weet je meteen hoe de examens eraan toe gaan. Ik ben hard op zoek want mijn oorspronkelijke combi is uit gevallen. Het is in Lisse.
LovesHerPony schreef:pasdedeux schreef:Hier nog iemand die goed kan springen en zin heeft om 15 september mee te gaan als combinatie voor mijn herexamen fase 2. Weet je meteen hoe de examens eraan toe gaan. Ik ben hard op zoek want mijn oorspronkelijke combi is uit gevallen. Het is in Lisse.
Tja als ik opgehaalt kon worden vanuit brabant met mijn paard (of pony) had ik het graag voor je gedaan
ulansky schreef:Renske_W - Niveau 2 met eigen rijden - Berghem
Leviria - Niveau 2 met eigen rijden - Nieuwe Pekela
Basic_ - Niveau 2 met eigen rijden - Haarlem
Meryl - Niveau 2 met eigen rijden - Norg
Roxannev - Niveau 1 basis - Houten
Kleinuh_sjam -Niveau 3 Dressuur met eigen rijden - Ermelo
Chaos schreef:Juryopleidingen sluitingsdatum: 4 september.
Niveau 3 & 4 sluitingsdatum: 22 augustus.
Niveau 2 sluitingsdatum: 30 september.
Dus ik heb nog geluk..
Ik schrok al, heb ik eindelijk het geld om het te gaan doen kan ik me niet meer inschrijven, maar het valt nog mee..
Chaos schreef:Juryopleidingen sluitingsdatum: 4 september.
Niveau 3 & 4 sluitingsdatum: 22 augustus.
Niveau 2 sluitingsdatum: 30 september.
Dus ik heb nog geluk..
Ik schrok al, heb ik eindelijk het geld om het te gaan doen kan ik me niet meer inschrijven, maar het valt nog mee..