Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_10_ schreef:Ik heb helemaal niets met springen maar geef ook een startsein dmv een belsignaal hoor
Wel zo duidelijk voor zowel de ruiter als de voorlezer en voorkomt een hoop ergernissen van voorlezers die stug de andere kant op staan te kijken
caroline78 schreef:* Als ik gevraagd wordt voor een wedstrijd wil ik bij voorkeur een bevestiging per mail. Heb al een keer gehad dat ik vroeg in het seizoen werd gevraagd en dat ik voor joker kwam. Hadden ze teveel juryleden en waren ze vergeten mij af te bellen. Heb km vergoeding gerekend.

Heb toch echt altijd mijn nette kleren aan, maar toch word ik vaak voor schrijfster gezien.. Lijk ik dan zo jong?
Lithya schreef:Wij zeggen altijd als je over een heel jaar de score van je proeven optelt, kom je gemiddeld wel aardig redelijk uit. De ene keer krijg je lagere punten dan je zou moeten hebben en een andere keer te hoog. Ik begrijp het punt van de jury ook wel, maar zeg nou eerlijk. Als een paard bokt bij het aanspringen van galop dan zet je niet op een coupon iets onstuimig, maar zet dan gewoon paard bokt, klaar. Heb jaren geschreven en niet altijd de fijnste jury's getroffen, dus dan begrijp je nog niet altijd de motivatie van de jury's. Dat miste ik een beetje bij de uitleg als eerste topic.
Verkeerde topic?
(hoort volgens mij in t topic: snap niets meer van de jury
)