Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik hou het in de gaten voor je. Hoe laat is je examen btw? Flurk schreef:ben vandaag even op een manege hier in de buurt wezen kijken (ging speciaal omdat de eerste deelnemer F17 zou rijden en dat is straks examenproef) maar helaas startte dat meisje niet dus was balen en heb toen maar naar de eerste 5 starts gekeken en eerste was F13 proef en dat zag er heel wat beter uit als op onze cursus avond daarna reed men F9 geloof ik waarvan de eerste ook sterker was dan nr 2 en 3 (vond ik) ga later bij de uitslagen kijken of de dienstdoende jury deze mening ook deelde.
Ilja000 schreef:Yeps, het is en blijft druk.
Gijs, hoe staat het met de online agenda? Ik had het bedrijf nog gemaild, maar niks meer gehoord. Blijft een goed idee!
Vippie schreef:Idd het commentaar is vaak juist doorslaggevend. Je moet kort kunnen onderbouwen waarom je een bepaald cijfer gegeven hebt. En boven de F12 mag je best wat strenger worden hoor, dat is al B niveau KNHS als ze over willen stappen. En boven de F15 zijn ze bij mij écht de pineut
carrylies schreef:Ik wordt echt nauwelijks gebeld, heb ook nog niet zo heel veel gejureerd dus. Wel jammer, want ik heb vaak wel tijd op zondagen. Had eigenlijk gehoopt dat ik vaker zou jureren. Zeker als ik hoor wat een jury-nood er is hier in de buurt als ik zelf ga bellen voor mijn manege.
Prima hoor, ben benieuwd hoeveel er nu slagen.