Nimroy schreef:Bij de basis moet je gewoon in een net tenue komen, niet perse in wedstrijdtenue maar wel "netjes in stijl" verschijnen zegmaar
Heb je het nu over de mensen die examen moeten doen of de ruiters?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolieka schreef:VValar schreef:Mogen bandages en/of peeskappen om blijven bij de paarden wanneer je gaat rijden eigenlijk?
Bij ons moesten wij zelf in tenue en de paarden helemaal volgens wedstrijdvoorschriften.
Dus ook gevlochten en zonder bandages/peeskappen.
De combi's moesten ook in tenue en mochten ongevlochten.....
Volgens mij hadden ze wel peeskappen om, maar wij zelf dus niet!!!
Maar dat vinden Inge en ik niet zo'n probleem hoor, komt voor de bakker 
Bij ons heeft ook lang niet iedereen wedstrijdtenue (ik ook niet). Nimroy schreef:Imre schreef:Hmm, volgens onze cursusleider moeten we in volledig wedstrijdtenue.
Ohh de basis bij mij in de groep mocht ook gewoon netjes verschijnen omdat sommige niet over een wedstrijdtenue beschikken..
) ivy_power89 schreef:wij moeten ook volledig in tenue,
voor de gene die alleen dresuur rijden, moesten er witte bandages, en gevlochten paarden.
de leskandidaten, mochten eventueel wel zwarte peesbeschermers om, als er geen witte waren
Somebody_ schreef:Jolieka: Ik zie dat jij al examen gehad hebt, geef eens een korte indruk van jou dag?![]()
)
)Imre schreef:Jolieka schreef:Wel raar dat het overal anders is!
In principe is het overal gelijk.Om erachter te komen hoe het nu precies zit dus even een mailtje gestuurd. Zal de uitkomst wel even hier melden.
)dus ik zie het wel.