Paard dat ik meeneem naar het examen is namelijk de eerste 20 minuten altijd mega stijfjes en komt daarna pas los. Dan rijd ik op een stijfe knol, en kunnen degenen die na mij erop mogen op een fijn los paard gaan rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bettine schreef:Mag je voor je begint met je examen rijden, ook eerst je paard zelf even losrijden?
Paard dat ik meeneem naar het examen is namelijk de eerste 20 minuten altijd mega stijfjes en komt daarna pas los. Dan rijd ik op een stijfe knol, en kunnen degenen die na mij erop mogen op een fijn los paard gaan rijden
KarinvdM schreef:O_FUN_ schreef:Moet je met de lessen ook wisselen? Of rijd je dan gewoon het hele jaar/opleiding/cursus je eigen paard?
Tijdens de cursus wissel je soms ook.
Jasmijn1989 schreef:Dat van paard wisselen is voor mij (en naar ik heb opgevangen meerdere mensen met mij) de reden geweest om de cursus zonder eigen rijden te doen. Ik weet niet wat de mensen van deze cursussen hier van vinden, maar ik heb niet zo'n zin in van alles en nog wat op mijn paard
Myrthe92 schreef:Hm inderdaad stom Josca, zeker als je zo je best doet iets te regelen en er dan zo gereageerd wordt.
Pfff, ik had echt een stomme cursusavond. We kwamen aan, zaten even te wachten in de kantine tot iedereen er was, valt alle stroom ineens uit, was er dus nergens licht meer binnen. Toen ging iemand het maken, en toen vijf minuten later was alles weer uit. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb twee uur in de buitenbak gestaan! En o mijn god wat was het daar koud... Vervolgens valt het ligt in de ene buitenbak ook uit, konden we weer gaan verhuizen naar de andere bak. Ook hadden we het eerste uur maar één combinatie, en die andere kwam een half uur te laat. In het tweede uur was er één combinatie na 5 minuten kreupel dus die kon ook weer weg... dus het liep lekker allemaal! Gelukkig het laatste uur nog binnen doorgebracht, toen was alles weer gemaakt, maaar oooh wat was ik koud. Nu snel naar bedje toe!
.