Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
natje93 schreef:even een reactie op DendroFleur :
ik vind het nog al vriendjes politiek... als ik met een hafling binnen kom... of met een kwpn... dat schild veel qua uiterlijk... maar wat maakt het uit.,... het gaat er om dat je gewoon je oefeningen goed uitvoerd.. maar niet iedereen heeft het er voor over om een duur kwpn paard te kopen!! tuurlijk de gangen zullen bij een haflinger anders zijn. en meestal die van het kwpn paard veel sierlijker (teminste dat is vaak zo.... ik zeg niet dat het altijd zo is)
maar het gaat er om dat het een leuke combinatie is.... en er ook een klik is...
Sheran schreef:Ik vind wel altijd dat de schrijvers zoveel fouten maken opp hun briefjes. Zoals: voorwaards, neerwaards, overkruisd, gallop, galloperen...
LoveMii schreef:Sheran schreef:Ik vind wel altijd dat de schrijvers zoveel fouten maken opp hun briefjes. Zoals: voorwaards, neerwaards, overkruisd, gallop, galloperen...
Inderdaad! Bijvoorbeeld hierbij: Achterwaards niet nodig. (toen kon het paard niet stil staan)en er staat ook een keer een regel; Iets. Dat alleen wat betekent dat?
ta_nikita schreef:Nog iets over rare uitspraken:
Mijn instructrice had wedstrijd gehad (zij rijd M2) en na het afgroeten, reed zij naar de jury om eventueel commentaar in ontvangst te nemen en de jury te bedanken voor het jureren.
Zegt de jury tegen haar:'Ik vond het een hele goede proef, had bijna niets op te merken. Alles ging gewoon bijna perfect alleen...
JE PAARD HEEFT GEEN UITSTRALING!!!'
Gevolg: 176 punten...
Lielle schreef:4takt galop
Zqw39 schreef:Ik had toch een keertje zo'n geniale zin op mijn protocol.
Sweep de volgede keer in de anddere hant doen tijdes het groeten.![]()
Ik weet dat het heel vervelend is als je dyslectisch bent,
JipJ schreef:tsjaah, ik had ook iets bij een wedstrijd van mijn manege.
Ik reed een best wel sloom paard, met het groeten stond ie goed stil, wilde ik gaan stappen, blijft ie staan, en ik had geen zweepje.. staat er op mijn blad:
"Je moet je paard niet schoppen"
dan denk ik ook.. TSJAAH, paard loopt niet..