Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
savana schreef:Wat betreft pony's tussen de paarden op wedstrijd. Heb ik ook gedaan met een kruising haflinger, en ja er zitten juryleden die er niet van houden en dat zie je terug in je punten.
Shizzel schreef:We hadden het er vandaag over op een meeting.
Iemand reed een keigoede proef, kwamen treinen langs tijdens het halsstrekken en daar schrok die pony normaal van, maar ging gewoon perfect op die volte. En kwam er een zwart paard binnen, die had al meteen gewonnen? Want die reed zoveel verkeerd, maar werd wel 1e.
barlie schreef:Van de zomer heb ik meegereden in Heerjansdam L2 (regiokampioenschappen) Ik heb je daar gespot en inderdaad daar kan de jury niet omheen![]()
p.s. ik reed met mijn pony tussen de paarden, maar met mijn punten 174 en 185 was ik echt helemaal mee eens. Was al trots dat ik mee mocht doen. En ik heb de video-opname terug gekeken en voor mijn gevoel was het rond de 180 punten. Tuurlijk heb ik niet altijd hetzelfde gevoel als de jury maar als ik niet goed genoeg rijd is het niet de schuld dat ik met mijn pony tussen de paarden rijd. Maar een kwestie jezelf en je paard (pony) te verbeterenen dan komen de punten gewoon weer vanzelf!
p0ny schreef:Nou, wat de jury toch eens op mijn protecol heeft neergeploinkt..![]()
*knip*
Wat er uiteindelijk op protecol stond; dat ben ik vergeten
_10_ schreef:p0ny schreef:Nou, wat de jury toch eens op mijn protecol heeft neergeploinkt..![]()
*knip*
Wat er uiteindelijk op protecol stond; dat ben ik vergeten
Dus wat moeten wij nu met dit vage verhaal