Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
P3TR4 schreef:Vraagje heb volgende week examen, moet je dan ook al aan de kledingvoorschriften voldoen? Of is een nette spijkerboek ook goed? Moet anders nog op pad naar wat.
Fitzroy schreef:P3TR4 schreef:Vraagje heb volgende week examen, moet je dan ook al aan de kledingvoorschriften voldoen? Of is een nette spijkerboek ook goed? Moet anders nog op pad naar wat.
Dan moet je toch sowieso op pad voor kleding voordat je in het juryhok cq de auto kunt plaatsnemen? Of lap je gelijk de kledingvoorschriften aan je laars nadat je geslaagd bent![]()
maar deze week heb ik gewoon geen tyd
. Dus dan kan ik 't evt volgende wek doen
Relaxed schreef:Ik zou het belangrijker vinden dat hij correct achterwaarts gaat.. Zou er een puntje afhalen met als commentaar teveel passen. Als hij voor een 8 achterwaarts gaat wordt het dan dus nog een 7..
Hoe wou je het anders meenemen in de beoordeling? Ik vind namelijk wel dat je het mee moet nemen, maar een onvoldoende geven voor een halve pas extra kan idd niet.. Dus een puntje eraf is dan het enige dat over blijft imo.. Maar stel, je twijfelt tussen een 7 of 8 qua achterwaarts, dan ga je dus voor zoiets naar de 7 en niet naar de 6.. Maar het is allemaal 'stel dat..'
Relaxed schreef:Tja, halve punten eraf kan nou eenmaal nietHoe wou je het anders meenemen in de beoordeling? Ik vind namelijk wel dat je het mee moet nemen, maar een onvoldoende geven voor een halve pas extra kan idd niet.. Dus een puntje eraf is dan het enige dat over blijft imo.. Maar stel, je twijfelt tussen een 7 of 8 qua achterwaarts, dan ga je dus voor zoiets naar de 7 en niet naar de 6.. Maar het is allemaal 'stel dat..'

Klopt, er zijn hier nog maar weinig nagels over...
. Zit in de 2de groep. Maar moet langs deventer. Dus kan beter veel te vroeg zijn dan vast in de file en tyd te kort
(eigenlijk wel slecht he, mja... uiteindelijk willen we allemaal slagen
)