judithh schreef:van schrijvers die "mee gaan zitten beoordelen" wordt ik heel kriegelig.
Ik heb een keer een schrijver gehad die bij ieder cijfer commentaar gaf....zo dat is wel een erg hoog punt, zo goed vond ik het niet gaan...of..nou een 4 in de B vind ik geen pas hebben...ik heb deze dame vriendelijk verzocht haar mond te houden wat ze vervolgens in de wind sloeg, ik ben naar het secretariaat gestapt en om een andere schrijver gevraagd. Ik vind zulk soort schrijvers hoogst irritant.
Ik heb er overigens helemaal geen moeite mee als schrijvers iets vragen of graag iets op willen steken, maar je er mee gaan bemoeien gaat mij te ver.
Dat is wel heel erg ja!
Ik geef ook wel commentaar, maar ga zeker niet tegen een jury in.
In de hogere klasses`s wil ik nog wel eens vragen wat er bv beter moet om een 8 te krijgen ipv die 7.
Daar krijg ik dan altijd netjes antwoord op, en zo is het ook nog eens leerzaam.
Maar ik ga me dus niet met de Jury bemoeien. Die geeft de punten en daarmee uit. Dat sommigen ook nog het ''lef'' hebben om zich er dan mee te gaan bemoeien

omdat mijn pony teveel hoeste! ) ik had een verklaring van de dierenarts dat haar conditie en gezondheid goed genoeg waren om een proef te lopen (B) ik ben nog naar ze toe gegaan om het uit te leggen dat het chronisch was en mijn pony soms gewoon meer hoeste en soms minder maar dat ze er verder geen last van had, waren gewoon wat droge kuchjes.

je komt niet voor de jury.