Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
asjemenou schreef:Als ik moet schrijven dan reageer ik ook op wat ik zie hoor!
Niet dat de jury zich daar iets van aan moet trekken.
Als een paard bv bokt bij het aangaloperen, dan komt er bij mij ook een "oe!" uit!
vera_pino schreef:oeps foutje. Normaal schrijf ik het ook met een T
En ik hoef geen aanval, ik weet dat het de taak van de Jury is om te beoordelen. Dat staat er ook bij.
Daarbij is dat ik het er gewoon per ongeluk uitfloep en dat op zeer zachte toon, alleen hoort de jury het dan soms nog.
Ik floep er trouwens niet alleen negatieve dingen uit. Als dezelfde ruiter vervolgens een supermooie volte rijd of wat dan ook dan kan ik er ook nog wel eens uitfloepen: goed gereden. Maar dat wordt door de jury meestal automatisch beloond.
Denk je serieus dat ik express ga zeggen dit is niet goed dat is niet goed. Ik weet dat ik me moet inhouden maar soms gaat het gewoon vanzelf.
En de jury moet zelf maar uitzoeken wat hij/zij er wel of niet mee doet. Al wil hij dat ik er bij zet: mooie middendraf terwijl ik net eruit gefloept heb dat het onregelmatig is. Dat doe ik gewoon, het is aan hem om het te zien en het te beoordelen. Ik schrijf wel, no problem.
Sizzy schreef:Waarom zou dat commentaar van die zweep dan een ongelooflijke rotstreek zijn? Ik ben dat niet met je eens, overpakken + zweep aan de verkeerde kant om je paard van de hoefslag af te krijgen hoort gewoon niet.
natje93 schreef:Sizzy schreef:Waarom zou dat commentaar van die zweep dan een ongelooflijke rotstreek zijn? Ik ben dat niet met je eens, overpakken + zweep aan de verkeerde kant om je paard van de hoefslag af te krijgen hoort gewoon niet.
Melanieetjuh schreef:Die eerste pagina; Over die string..
Geweldig..
Hoe durf je er ook zo bij te gaan lopen? Een witte broek, en een zwarte string. Wat mij betreft, vraag je er dan om.
En geen excuus; Heb geen witte string. Of hij zit in de was.
Als je wedstrijd hebt, houdt je altijd rekening met wit ondergoed/string. (Althans ik wel, vind ik wel zo netjes staan.)
_10_ schreef:Klopt, ligt eraan hóe erg het is, maar als het paard idd bij zowat elk pas moet hoesten zou ik de combinatie toch adviseren te stoppen of indien nodig zelfs diskwalificeren