Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
casperrr schreef:Als iemand met opgestroopte mouwen rijd lijkt het mij eerder dat die opmerking daar op slaat, dan dat die persoon te lange teugels had...

basjeenromeo schreef:ik ging een keer een proef rijden binnen en toengaf ze heel raa komertaar
mijn pony schok heel erg de heletijd
toen zijden ze op dat blaadje dat ik niet toe was aan proefen rijden
en ik kreeg volgens mij twee 3en

Casca schreef:Ik heb vandaag gehoord van iemand die zat te schrijven dat de jury bij ELK paard dat de ring in kwam: "Kijk, dat paard loopt ook weer teugel-kreupel" goh, wel erg toevallig vind je ook niet?? Allemaal teugelkreupel...
basjeenromeo schreef:uummm
Irene2 ik rij al heel lang wedstrijden dus ik heb al 7 winspunten
Bettine schreef:basjeenromeo schreef:uummm
Als je al heeeeel lang wedstrijden rijdt en nog maar 7 winstpunten hebt is er toch iets mis hoor
basjeenromeo schreef:uummm
en ze klopte heel hard tegen het raam die jury
maar toch moet je je voordeeel er eigenlijk mee doen, hoe meer commetaar hoe meer je kan verbeteren, hoe beter je wordt.

vanaf de eerste keer dat ik moest schrijven en toen was ik 10 en had ik al van die uitflapppers
vera_pino schreef:Als ik soms moet schrijven is dat niet altijd in het voordeel van de ruiter![]()
Ik heb van die uitflap momenten, en de jury ziet dan niet altijd wat ik zie en dan krijg je rare dingen
moet de ruiter galoperen, hoor je mij: overkruisd.
Jury: o dat had ik niet gezien, schrijf maar op.
nog een keer galop
Ik: verkeerd
Jury: Maak er maar een 5 van (ipv 7)
Middendraf
Jury: netjes
Ik: oej drukt zijn rug weg
Jury: ja heb je gelijk in doe maar een 4
en ga zo maar door, niet de bedoeling om de jury te beïnvloeden maar ik doe het automatisch![]()
Ik heb het altijd al gedaan,vanaf de eerste keer dat ik moest schrijven en toen was ik 10 en had ik al van die uitflapppers
als Overkruisd.
En dan kijkt de Jury je raar aan als je dat als 10 jarig zegt die net verteld heeft voor het eerst langs een jury te zitten
Citaat:een supermooie volte rijd