Wij hebben gisteren ons laatste les gehad, nu op naar het examen dus! Volgende week woensdag hebben wij die.
Ik vond het trouwens wel erg fijn dat ik op verschillende paarden kon rijden. Ik weet dat dat in de derde en vierde fase niet meer aan de orde is, maar bij deze tweede fase vond ik het een zeer aangename afwisseling.
Wat ik wel nog miste in deze cursus was de weinige hoeveelheid aan lesgeef tijd die ik heb gekregen (en met mij ook alle andere mensen in mijn cursusgroep). Ik had echt nog wel een aantal keer meer willen lesgeven, want lesgeven is imo ook echt een heel stuk ervaring opdoen om dit goed te kunnen. Ook had ik graag wat meer begeleiding tijdens mijn lesgeven willen hebben. Nu kreeg ik alleen na mijn les de vraag wat ik gedaan had, en vanaf een grote afstand werd mijn lichaamshouding gedurende de les beoordeeld. Ik wilde graag wat meer inhoudelijk advies daarnaast!
had het vorige week op de cursus avond al gehoord, ons was gevraagd nog ff stil te houden, aangezien nog niet alle cursus plekken alles had nagekeken, en zodat niet iedereen het knhs zou plat bellen..

Maar vertrouw het cijfer niet helemaal...