miep1979 schreef:@Njarco bij mij laad die nooit automatisch, moet altijd op een link drukken.
Of lukt dat bij jou ook niet?????
ja dat was bij ook altijd maar die link staat er nu ook niet hahahha. heb al een mail gestuurd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:IZ-juryopleiding
- Opgenomen zijn (geweest) in tenminste de klasse Z2 dressuur paarden, minimale stand Z2 + 5.
- Tenminste 2 jaar in het bezit van de kwalificatie IM en de laatste 2 jaar tenminste 20 maal als dressuurjurylid te hebben gefungeerd.
Of:
- Met twee paarden opgenomen zijn (geweest) in de klasse Z2 dressuur met minimaal 1 winstpunt (of hoger).
- Tenminste 2 jaar in het bezit van de jurykwalificatie IL en de laatste 2 jaar tenminste 20 maal als dressuurjurylid te hebben gefungeerd.
abcde schreef:nou dan moet ik toch maar heel snel met een 2e paard in de z2 gaan uitkomen, en effe 5 winstpunten rijden en dan duimen dat ik direct aankomend jaar al de IZ mag doen. (heb al z2 gereden met ander paard. en helaas z1 met een ander)
Ik snap wel dat het ZZ-L er mogelijk bij komt alleen voor sommige is het niet reeel om zz-l met winst te worden.

Remember schreef:Ik ook geslaagd met 8 strafpunten (2&6), dus echt super tevreden! Combi waar ik de 6 strafpunten op had was ook precies de combi die ik ken, zo zie je toch maar weer dat het best invloed heeft!
sorry!