Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije_jiplover schreef:Dat hoeft niet hoor, Kymalin, met niet sporen wordt bedoeld dat de achterhand niet in het spoor van de achterhand loopt. Vaak zwaait dan de achterhand uit, maar het kan ook zijn dat de achterhand naar binnen valt.
Maar is dus wel een redelijk normale term.
Marije_jiplover schreef:Dat weet ik ook wel, maar omdat kymalin zei dat het waarschijnlijk hetzelfde jurylid geweest zou zijn.
Dat hoeft dus helemaal niet, ik ben die term al vaker tegen gekomen bij verschillende juryleden.
Marije_jiplover schreef:Dat weet ik ook wel, maar omdat kymalin zei dat het waarschijnlijk hetzelfde jurylid geweest zou zijn.
Dat hoeft dus helemaal niet, ik ben die term al vaker tegen gekomen bij verschillende juryleden.
blackhorse57 schreef:ach mijn dochter had een keer een lange zweep en toen stond er op het protocol
zweep had niet gehoeft lekker nederlands toch
asjemenou schreef:Ik ben bang dat ik ook een bult schrijffouten maak als ik moet schrijven.
Vaak moet je zo snel en zo veel schrijven dat je geen tijd hebt om na te denken hoe je iets moet spellen.
En altijd als het zo snel moet ga ik over de meest simpele woorden te veel nadenken..
Maar ja, ik denk altijd maar: Ze zullen vast wel snappen wat er bedoeld wordt.
asjemenou schreef:Maar ja, ik denk altijd maar: Ze zullen vast wel snappen wat er bedoeld wordt.
_10_ schreef:asjemenou schreef:Maar ja, ik denk altijd maar: Ze zullen vast wel snappen wat er bedoeld wordt.
Daar gaat het toch ook om
Ik heb weleens een schrijfster gehad die constant vroeg hoe ze het moest schrijven omdat ze bang was voor schrijffouten.
Één keer vragen is niet erg, maar als dat steeds gebeurt kan ik me niet goed concentreren op de proef
Heb toen uiteindelijk gezegd dat ze maar moest opschrijven wat ze dacht dat het was, kon ik me weer met de proef bezig houden![]()
Ilja000 schreef:Mijn moeder gaat vaak mee schrijven. En heel soms mijn vriend. Verder af en toe meiden van de manege of iemand die bijv. op jurycursus wil.
_10_ schreef:Ik heb twee 'vaste' schrijfster
Maar ook die kunnen weleens een keer toevallig beide niet...
Gelukkig zijn dat uitzonderingen
casperrr schreef:Ik heb er ook weer genoeg van afgelopen weekend 'verzameld'![]()
Aan zeeeeeeer vreemde uitspraken