dus met juryplatform had ik niet hoeven aankomen 
De Z opleiding ga ik nooit halen, helaas
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus met juryplatform had ik niet hoeven aankomen 
jury schreef:Na de Z opleiding voor volgend jaar, gaan ze overigens invoeren dat je ZZL+1 gereden moet hebben. Dat heb ik weer. Ben ik na 30 jaar rijden bijna Z2+5 gaan ze de regels weer aanpassen. Maar goed, ik zou dan nog 3 jaar hebben om te oefenen.
Ter info ik zorg vaak voor jury's. Wij maken bij het zoeken het meest gebruik van knhs.nl en dan inloggen onder eigen naam. En dan zoek naar jury's. Daar krijg je namelijk direct alle gegevens voor de jury. jury platform word bij ons nauwelijks gebruikt. Ben nog op zoek naar 1 IM jury en Z jury voor 22 juli in Woerden Wie bied. Uhhh MIEP jij niet jij woont in Woerden en zit bij de club
jury schreef:Na de Z opleiding voor volgend jaar, gaan ze overigens invoeren dat je ZZL+1 gereden moet hebben. Dat heb ik weer. Ben ik na 30 jaar rijden bijna Z2+5 gaan ze de regels weer aanpassen. Maar goed, ik zou dan nog 3 jaar hebben om te oefenen.
Fitzroy schreef:jury schreef:Na de Z opleiding voor volgend jaar, gaan ze overigens invoeren dat je ZZL+1 gereden moet hebben. Dat heb ik weer. Ben ik na 30 jaar rijden bijna Z2+5 gaan ze de regels weer aanpassen. Maar goed, ik zou dan nog 3 jaar hebben om te oefenen.
Is dat echt zo, jury? En telt dan 2 x Z2+1 ook niet meer?
jury schreef:zo stond ie in de brochure:
Z-Jury
De Z-juryopleiding leidt cursisten op voor het beoordelen van dressuurproeven t/m de klasse Z2. Voor deelname aan deze opleiding dient u opgenomen te zijn (geweest) in tenminste de klasse Z2 dressuur paarden (minimale stand Z2 + 5), de M juryopleiding hebben afgerond en gedurende 2 jaar tenminste 20 maal als dressuurjurylid te hebben gefungeerd.
Of
Met twee paarden opgenomen zijn (geweest) in de klasse Z2 dressuur (of hoger) met minimaal 5 winstpunten, in het bezit van de jurykwalificatie B/L en aantoonbaar gedurende 2 jaar tenminste 20 maal als dressuurjurylid B/L te hebben gefungeerd.