Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kon het hele rijtje in mijn hoofd opnoemen, dus dat komt dan gelukkig wel goed 
_Chendo_ schreef:Ik weet eindelijk de afstanden tussen de balken met de galopsprongen ertussen. Jee wat ben ik blij, dacht dat ik het nooit zou leren. Werd vanmorgen wakker en dacht, vanuit draf, 2 galopsprongen, wat is hetKon het hele rijtje in mijn hoofd opnoemen, dus dat komt dan gelukkig wel goed
Fjuuuuw... Ook de gewrichten in de benen weet ik nu uit mijn hoofd, het tandenschema, begrippenlijst, aantal ziektes, beengebreken, hard zacht of functioneel.
Misschien word het nog een voldoende zo

Die weet ik nu wel 
_Chendo_ schreef:Didactiek vind ik ook erg moeilijk, want bij sommige dingen kunnen ze echt een hele waslijst neerzetten aan info terwijl het ook in 1 zin kan.
@ Liango: Ik mag dus ook nooit meer rijden heb ik vorige week te horen gehad. Nu ging het medisch gezien ook al niet zo goed met rijden, dus ik hobbelde alleen af en toe een rondje. En dan zegt de cursusleider steeds, je moet KM maken te paard, dan pas leer je het... Tsja.. ehh zit er voor mij nu niet meer in
Liango schreef:_Chendo_ schreef:Didactiek vind ik ook erg moeilijk, want bij sommige dingen kunnen ze echt een hele waslijst neerzetten aan info terwijl het ook in 1 zin kan.
@ Liango: Ik mag dus ook nooit meer rijden heb ik vorige week te horen gehad. Nu ging het medisch gezien ook al niet zo goed met rijden, dus ik hobbelde alleen af en toe een rondje. En dan zegt de cursusleider steeds, je moet KM maken te paard, dan pas leer je het... Tsja.. ehh zit er voor mij nu niet meer in
Dat wat je zegt over didactiek vind ik ook. En als je dan vier dingen op moet noemen kom ik niet verder dan twee ofzo, omdat ik alles op elkaar vind lijken.
Balen dat je nooit meer mag rijden. Knap dat je dan toch probeert er mee bezig te blijven door deze cursus te gaan doen. Lijkt me erg moeilijk om iedere keer met de neus op de feiten te worden gedrukt. Is mennen geen optie voor je?

_tarja_ schreef:Heb ook redelijk tot goed geleerd. Altijd moeilijk te beoordelen of het goed genoeg is. Ik heb nu ook niet meer zo'n zin meer omdat ik het zo vaak herhaald heb. Dus weet het op zich allemaal wel, maar durf dan nog wel eens 1 of 2 pnt uit zo'n rijtjes niet op te kunnen komen.
Onze instructeur zei dat ze over didactiek en longeren meestal maar 1 of max 2 vragen stellen.
Voor de rest het meest over kennis paard, dressuur en springen.
Hij noemde dat ze meestal wat over de beenstanden vragen, beengebreken, meeste dressuurvragen, springafstanden. Ziektes zoals koliek, gezond/ziek paard etc.
Ook noemde hij dat de man die de toets maakt "gek is van rijtjes". Dus heb ook als een gek die rijtjes zitten stampen