runningkawa schreef:[nee hoor, ik heb dat goed verstaan.
Ze rijden dan een SB en krijgen er een 7 voor omdat het hoofd naar binnen getrokken wordt.
Ze laten immers verschil zien.
???????????? Nou geloof me zo wordt het je echt niet geleerd tijdens de cursus????????????????
runningkawa schreef:[Paard loopt totaal niet nageeflijk, maar dat wordt door de vingers gezien omdat het een manege pony is waar elke dag andere mensen op rijden.
Wahahaha echt???? Nou dan hebben ze aan mij idd een zware want ik verwacht toch echt wel een netjes nagefelijk paard na de F12. Loopttie niet nagefelijk dan moeten ze maar met een paard starten wat dat wel loopt. Ook ene manegepaard kan nagefelijk lopen als er goed lesgegeven wordt.
runningkawa schreef:[Dan gaat zulke ruiter officieel starten in de B (dus ik heb het niet over een instroom naar de M) , paard loopt ook niet nageeflijk want dat is nog nooit aan de orde geweest...en keer op keer zijn er geen wp's in de pocket....En dat is wrang als je dacht M nivo te hebben omdat je dat verteld is door de manege
Ja das logisch, maarja wat de manege verteld is niet hoe de jury het ziet (naja hoe ik het zie). Schijnt dat er zelfs juryleden rondlopen die zelf nog nooit op een paard gezeten hebben (????).