TeeGee schreef:Van alles
Wat is uw favoriete kleur paard

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
TeeGee schreef:Van alles
TeeGee schreef:Bent u om te kopen??
Houdt u van Friezen??
TeeGee schreef:Bent u om te kopen??
imke schreef:Als je er niet afvalt, heb je bij mij een winstpunt.
Barbara_m schreef:Ik heb me net afgemeld. Heb geen zin en tijd om de cursus te gaan doen. Dus helaas ben ik morgen niet in Lisse.
TeeGee schreef:Hahaha!
Maar even serieus, ze stelden echt wel goede vragen. Maar ik vind het persoonlijk niet nodig om die hier te plaatsen.
Barbara_m schreef:Haha, klopt. Ik weet wie er morgen zitten om de toekomstige juryleden te peilen----> LAAT MAAR!
Ik blijf wel lekker instructrice.
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:Ik heb me net afgemeld. Heb geen zin en tijd om de cursus te gaan doen. Dus helaas ben ik morgen niet in Lisse.
Dan kan er dus definitief een STREEP door jouw naam betreffende toekomstige jury-cursussen.
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Barbara_m schreef:Ik heb me net afgemeld. Heb geen zin en tijd om de cursus te gaan doen. Dus helaas ben ik morgen niet in Lisse.
Ziolette schreef:Ik ben al rond ene uur of 5 daar in de buurt als het goed is. Heb er echt geen zin in om in de spits te staan als ik om 5 uur van huis wegga. Heb wat te lezen meegenomen en dan vermaak ik me wel tot het 7 uur is. Iemand bekend met het ruitersportcentrum? Ik moet nog ergens wat eten, maar ik heb geen idee of ze daar een kantine hebben die doordeweeks geopend is.
Ziolette schreef:Thnx voor de info. Ach ik neem aan dat Lisse ook wel een pizzeria, snackbar of een bakker heeft zitten. Waar zijn die MC's als je ze nodig hebt
....