Nullen geven in de B?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Re: Nullen geven in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:11

KarinvdM schreef:
Nee??? Ik heb wel eens een vader van een ponycombinatie bij me geroepen en hem verteld dat het verstandiger zou zijn als dochterlief thuis eerst nog even door zou trainen. Dat ze pas weer op concours zou moeten gaan als ze de pony beter onder control had.

*typo

Het schijnt niet te mogen heb ik zondag van de jury waar ik bij schreef begrepen want de KNHS vindt dat niet een taak van de jury om daar over te oordelen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:11

Daarom kan je iemand nog wel een advies geven. Deze combinatie ging en paar keer de ring uit omdat het meisje de pony niet onder controle had, ze had in de ring echt nog niks te zoeken. De vader zag dat gelukkig ook in en gaf me gelijk.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:37

Gelukkig voor sommige ruiters zal ik ook nooit KNHS-dressuur gaan jureren want of het mag of niet, ik zou er ook heel tactvol wel een opmerking over maken. Je moet mensen soms ook tegen zichzelf in bescherming nemen.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:38

Een 0 is wel erg streng idd, ik rijd zelf ook in de B en ik heb een proef gereden met zoveel verzet als je je maar in kan denken, maar mijn laagste cijfer was idd een 3.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:39

Ach een 1 voor de moeite dat ze iig nog op hun paard zitten en in de baan zijn vind ik toch wel kunnen.. Knipoog