Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar het is ook al eens zo gebeurt dat ik op een paard reed dat steeds met zijn hoofd in de lucht liep! Toen zei de jury tegen me dat het niet aan mij lag maar aan het paard, en dat ik een goede keuze had gemaakt omdat het paard niet makkelijk was! Toen had ik echt overal super veel punten voor terwijl ik (naar mijn eigen mening!) niet goed had gereden! mienetje schreef:@Cloris: 4 winstpunten over 2 proeven neem ik aan dat je bedoelt? in 1 proef kun je namelijk niet meer dan 3 winstpunten krijgen
cloris schreef:mienetje schreef:@Cloris: 4 winstpunten over 2 proeven neem ik aan dat je bedoelt? in 1 proef kun je namelijk niet meer dan 3 winstpunten krijgen
Dat weet Cloris![]()
Er stond in mijn berichtje dat ik 2 proeven had gereden
En goed lezen kan ook een vak zijn
cloris schreef:mienetje schreef:@Cloris: 4 winstpunten over 2 proeven neem ik aan dat je bedoelt? in 1 proef kun je namelijk niet meer dan 3 winstpunten krijgenCitaat:Dat weet Cloris![]()
Er stond in mijn berichtje dat ik 2 proeven had geredenCitaat:BlondEn goed lezen kan ook een vak zijn
Ach het is je vergeven, tis maandag dan functioneert nog niet alles goed
), en die me zei: "Juffrouw, ik wou u enkel feliciteren met uw ontzettend mooie paard"

' Sommige jury's zetten gewoon neer: 'Zet hem op dieet' etc