Hebben jullie ook wel eens hele lieve juryleden gehad??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Re: Hebben jullie ook wel eens hele lieve juryleden gehad??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:23

Mijn moeder moest een keer de persoon die na mij kwam voorlezen, dus die zou haar aanmelden bij de jury, en het paspoort etc laten zien. Toen zei die jury tegen mijn moeder, dat ik en mijn pony een hele leuke combinatie waren, en dat we al L-klaar waren, hij moest alleen nog constant nagevelijk blijven lopen. Ik kreeg toen mijn 1e winstpunt van haar Haha!

Tiffanyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:28

Ik heb ook wel eens iemand gehad die echt super super super streng was!
Dan zeiden ze als je tussen x en g moest halthouden dat hij niet op 4 benen stond en dan kreeg je een 4 voor dat onderdeel Verdrietig Maar het is ook al eens zo gebeurt dat ik op een paard reed dat steeds met zijn hoofd in de lucht liep! Toen zei de jury tegen me dat het niet aan mij lag maar aan het paard, en dat ik een goede keuze had gemaakt omdat het paard niet makkelijk was! Toen had ik echt overal super veel punten voor terwijl ik (naar mijn eigen mening!) niet goed had gereden!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:35

mienetje schreef:
@Cloris: 4 winstpunten over 2 proeven neem ik aan dat je bedoelt? in 1 proef kun je namelijk niet meer dan 3 winstpunten krijgen Knipoog

Dat weet Cloris Knipoog
Er stond in mijn berichtje dat ik 2 proeven had gereden Haha!

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:58

cloris schreef:
mienetje schreef:
@Cloris: 4 winstpunten over 2 proeven neem ik aan dat je bedoelt? in 1 proef kun je namelijk niet meer dan 3 winstpunten krijgen Knipoog

Dat weet Cloris Knipoog

Blond Clown En goed lezen kan ook een vak zijn Clown

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:15

cloris schreef:
mienetje schreef:

Citaat:
Dat weet Cloris Knipoog

Citaat:
Blond Clown En goed lezen kan ook een vak zijn Clown

Blond Ach het is je vergeven, tis maandag dan functioneert nog niet alles goed Haha!

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:17

ik heb gister nog zoin hele lieve jury gehad mijn paard ging er in de proef in volle galop zonder rem of stuur vandoor een andere bak in uiteindelijk vrij snel kreeg ik hem weer terug en mocht ik doorrijden waar ik gebleven was het was onze eerste buitenwedstrijd en heb de proef nog uit kunnen rijden met 170 punten waar ik erg verbaasd over was maar hij had hem netjes uitgelopen en ik was de jury zeeeer dankbaar

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:08

Ik had een keer een jury die me na de proef bij haar riep (ik al in de stress Clown ), en die me zei: "Juffrouw, ik wou u enkel feliciteren met uw ontzettend mooie paard" Bloos
Enkele weken later was ze weer aan het jureren op wedstrijd, in een andere ring weliswaar, en kwam ze naar mijn proef kijken. Daarna zei ze dat ze het al véél beter vond gaan als de eerste keer (dat was ook onze eerste wedstrijd namelijk). Heb ik toch wel drie weken met een glimlach rondgelopen Haha!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:40

met myn eerste wedstrijd met max had ik een lieve jury.
bij de prijsuitrijking zat ze er bij, maar dat wist ik niet.
dus toen ging ze helemaal tegen me aan praten, vertellen wat ik zo goed had gedaan, en waarom ik zulke punten had.

maand later starte ik weer daar op de manege, en moest ze ook jureren (helaas niet bij my) en toen kwam ze gelijk op me af, en vroeg hoe ik had gereden.
ik had toen 1 winst, en dat kon ze maar niet geloven, omdat ik toen by haar zo goed had gereden, maar me paard had tong over zijn bit gedaan, en ging toen staken in myn 2e proef Huilen van het lachen

dat vondt ik dan toch wel heel lief van haar Haha!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 12:59

Dit is nou nog eens een leuk topic! Altijd dat gemekker over juryleden die te streng zijn...

Ik heb wel eens een proef gehad die zo erg in het water was gevallen. Het was echt de slechtste proef van mijn leven. Toen ik afgroette haalde ik mijn schouders op en lachtte naar de jury. Ik moest toen even bij haar komen en ze zei dat ze het heel goed vond dat ik bleef lachen, dat maakte ze ook wel eens anders mee. Ze zei dat ik een talentvol paard had en dat ook paarden soms een baaldagje hadden. Ze zei dat ze er van overtuigd was dat ik de volgende keer een betere proef kon laten zien.

NRPS97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 08:21

Wil hierbij een compliment geven aan jurylid mevrouw Tuls-Fokker!
Ik was in oktober voor het laatst gestart en gister had ik een wedstrijd in Leerdam.
Mijn pony ging met losrijden lekker maar in de proef ging het mis.
Na 3 onderdelen heb ik afgegroet en heeft mijn voorlezer verteld waarom ik dat deed.
De jury heeft toen haar proevenboekje dichtgedaan op de coupon vrijwillig gestopt gezet, en ik mocht als oefening mijn proef nog een keer rijden.
Daarna ben ik naar mijn 2e proef gegaan en die heb ik uit kunnen rijden met 179 pnt.

Mevrouw Tuls-Fokker super bedankt!!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:13

Ik heb heel vaak lieve juryleden Lachen

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:26

Ik ben dol op lieve jury's die je de punten geven die je verdiend (en dus ook niet meer dan verdiend), maar die ook een compliment kunnen geven.
Ik probeer mn als ik kinderen jureer als ze echt lage punten hebben er nog iets opbouwends bij te zetten. Soms roep ik ze ook even om te vertellen wat er niet maar zeker wat er wel goed ging en soms nog een tip van Flip erbij. Haha! Haha!

Zelf ook lieve jury's hoor, die onderaan op de coupon melden dat het jammer was van de spanning bij het paard, maar dat het met wat wedstrijdervaring zeker wel goed komt.
Of die je gewoon de tijd geven om een klein probleempje met de lichte plekken in de ring waar je paard niet over durft op te lossen.
Die met 30C vragen of je eerst een rondje wil stappen ipv te eisen dat je onmiddelijk je 2e proef er achter aan rijdt.

Misschien is dat wel het voordeel van de wat jongere jury's die ook zelf gestart hebben. Die kijken er anders tegen aan.

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:31

Een hele 'lieve'.
Ik reed ooit een keer op een pony, die te dik was ( lees: veel te dik ), op de coupon stond: 'Je hebt een hele mooie pony, maar hij is een beetje te dik, misschien kun je wat meer rijden en iets minder eten geven Lachen ' Sommige jury's zetten gewoon neer: 'Zet hem op dieet' etc Lachen

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:35

Oei..ik weet niet of ik het wel moet vertellen, maar ik heb ooit( in een grijs verleden) in de B een hele goede kennis als jury gehad. Reed eigenlijk niet zo'n al te beste proef, maar was wel 1 met 2 winstpunten. Niet echt eerlijk natuurlijk!