Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:34

vossie schreef:
Niet heel slecht maar ook niet super, het was zeker wel wp paard en ik had net twee puntjes te weinig voor een wp. Hij vond het dus niet slecht gaan maar wilde (na mijn idee) uit principe geen wp geven.

Heb natuurlijk wel het juryno en de naam op de coupon staan, kan me wel heel druk gaan maken en knhs mailen ed maar ten eerste doen ze er (denk ik) niets mee en ten tweede is het dan mijn woord tegen het zijne, ik steek mijn energie dan liever ergens anders is.

Gelijk heb je. Enige wat wellicht werkt is die man keihard uitlachen. wat een idioot zeg

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:36

KimH schreef:
vossie schreef:
Ik heb vorig jaar zomer ook een hele rare jury gehad, echt te gek voor woorden. Was buiten dus ik ga me melden bij de auto zegt die man (volgens mij al 70+) ik zie op de coupon dat het een afstamming van Jazz is, ik zo ja dat klopt, zegt ie, daar houd ik niet van hoor, dat is niet mijn type paard, je kunt je proef wel rijden maar verwacht er maar niets van want ik houd niet van dat bloed, daarmee rijd je bij mij geen winspunt! Ik was perplext, heb nog wel gereden maar was er met mijn hoofd niet bij, achteraf had ik bij het secretariaat melding moeten maken van zijn uitspraak maar ik was zo overrompeld dat ik dat niet heb gedaan, helaas....

Je had kunnen zeggen dat de paarden uit 1930 inmiddels allemaal dood zijn. Hier hoort je punt toch niet vanaf te hangen.. Belachelijk vind ik het.

Ik kan me voorstellen dat je even met je bek vol tanden staat Verward

Dat is wel een goede ja, dat had ik idd moeten zeggen! Haha, kan er wel om lachen als ik het zo lees, 1930! Normaal heb ik altijd mijn antwoord wel klaar maar die keer ff niet. Ik hoop die man nooit meer als jury tegen te komen!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 13:37

Jmmer.. anders had je t m kunnen vertellen..

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:37

Dat snap ik, en inderdaad het zou jou woord tegen de zijne zijn. Ik hoop dat je die man niet meer tegenkomt

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:40

Aangezien het al vorig jaar zomer was en hij er toen al niet al te fris meer uit zag neem ik aan dat ie nu toch wel van lijst met juryleden is verwijderd ivm zijn leeftijd Haha!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 13:41

gecondoleerd... Vriendjes zijn?

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:41

quote:
Na onze eerste wedstrijd moest ik ook bij de jury komen, die man zei dat ie me wel eens les wilde geven want hij kon zien dat ik 'problemen' met het paard had die ik waarschijnlijk niet zomaar zelf op kon lossen. Zei dat ik zelf instructrice ben en train bij een Grand Prixruiter. Zegt die man: 'Ow, jammer, dan maak ik geen kans' en begon hard te lachen. En toen: 'Nou succes verder, het gaat vast helemaal goed komen!'.

ehhhh...
had dit jurylid geen oogje op je???

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:44

vossie schreef:
KimH schreef:
Je had kunnen zeggen dat de paarden uit 1930 inmiddels allemaal dood zijn.
Hier hoort je punt toch niet vanaf te hangen.. Belachelijk vind ik het.
Ik kan me voorstellen dat je even met je bek vol tanden staat Verward

Dat is wel een goede ja, dat had ik idd moeten zeggen! Haha, kan er wel om lachen als ik het zo lees, 1930! Normaal heb ik altijd mijn antwoord wel klaar maar die keer ff niet. Ik hoop die man nooit meer als jury tegen te komen!
Haha, maar mocht je weer zo'n jurylid tegenkomen, kun je altijd een antwoord in die richting geven... iets al 'de paarden uit uw jeugd zijn allemaal al dood hoor.' Haha!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:04

of dat ze 'op' zijn Knipoog

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:05

Haha, ja idd. Haha!

peggyloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:43

ik heb ook nog zo'n leuke opmerking gehad ik moest in galop aanspringen hij sprong omhoog inplaats naar voren. staat erals commentaar: klimt tegen de hand. Haha! dacht ik nog hij kan niet klimmen .

twee maanden later krijg ik erbij gezet: extreem goed paard amazone moet daarom proberen handen stil te houden. ik moet toch meegaan in de beweging van het paard? of ben ik nou gek Gestoord en als het zo'n extreem goed paard is waarom had ik dan niet wat dichter bij een wp gezeten? had alleen maar 4 en 5

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:31

Zo heb ik vorig jaar op een wedstrijd zitten schrijven in de B. Daar zei mevrouw de jury toen een schimmel de baan in kwam, "die geef ik een 10 voor verzorging ! " Wow! Wow! Mijn ogen vielen uit mijn hoofd, de eerdere combinaties had ze max een 7 gegeven voor dit punt. Toen ik vroeg waarom deze een 10 kreeg en of dit niet erg hoog beoordeeld was, antwoordde ze; "Tja die schimmel is zo wit als mijn A4-tje dan kan ik niks anders dan een 10 geven". Nou rara wat ik krijg als ik bij haar met mijn donkerebruine de ring in rij Verdrietig

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:38

Minder leuk commentaar op mijn eigen proef: "Paard wordt gedurende de hele proef met zijn hoofd tegen de borst getrokken"
Echt waar, ik heb er een potje om staan grienen, zo erg vond ik dit.
Mijn merrie kroop zelf in de B wel eens achter de teugel en dus achter de ll, ze was vervolgens ook totaal niet meer aan het been. Dat dit M jurylid zoiets op de coupon durfde te zetten, schokte mij enorm. Ik trok haar niet achter de ll, maar ze kroop er zelf achter. Je kunt het op de video zien, want mijn handen waren de gehele proef keurig naar voren. Je zag gewoon af en toe de boogjes in de teugels.
Sorry hoor, dat ze achter de ll liep ben ik het helemaal mee eens en dat het afgestraft moet worden ook, maar om mij er nu zo de schuld van in de schoenen te schuiven, grrrrr. had er dan op gezet, paard loopt gedurende de hele proef achter de ll, dat was eerlijker geweest
Gelukkig heb ik van dit probleem (bijna) geen last meer Haha!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:45

Manege wedstrijd ik en 2 andere meisjes op hetzelfde paard ik een 7, tweede meisje 8 en derde meisje 7?. Paard is niet gepoets ofzo tussendoor? raar

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:31

Geweldig. Zelf nog nooit comentaar gehad. Ojawel volgens mij keer met me oude schimmeltje. Met springwedstrijd: Veel belovende combinatie!=D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:53

lovelynutia schreef:
Manege wedstrijd ik en 2 andere meisjes op hetzelfde paard ik een 7, tweede meisje 8 en derde meisje 7?. Paard is niet gepoets ofzo tussendoor? raar

Hadden jullie wel dezelfde kleren aan en de haren precies hetzelfde en zo? Punt voor verzorging is niet alleen voor de verzorging van het paard. Knipoog

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:52

wat is het stil hier niemand meer met leuke uitspraken?

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:55

Ik ga pas om half 5 schrijven :p Ben benieuwd of ik wat leuks tegenkom vanavond!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 15:02

Neonlight schreef:
lovelynutia schreef:

Hadden jullie wel dezelfde kleren aan en de haren precies hetzelfde en zo? Punt voor verzorging is niet alleen voor de verzorging van het paard. Knipoog

het zijn fnrs proefjes en daar heb je een apart cijfer voor verzorging van ruiter en verzorging van het paard

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 15:04

Mmm raarste wat ik heb meegemaakt was van mijn oude verzorgpaardje. Die vrouw had een afstammeling van man in the moon dat was een racepaard en afgekeurd op stalgedrag. Maar deze merrie liep gewoon super. We hadden 2 proeven op 1 dag (was geloof ik M2) bij de eerste proef had ze winst, en de tweede proef verschilde niet veel met de eerste.

Vervolgens roept de jury haar bij hem en zegt hij gewoon "ik snap niet dat je met zo'n beest kunt rijden, van een racepaard kun je geen dressuurpaard maken, dus probeer het ook aub niet" Echt zeg wij keken elkaar aan en hadden echt zoiets van huh, en dan zit ik nu in de M2. Paardje heeft daarna netjes door het Z gelopen, dus ja wonderen zijn de wereld nog niet uit Tong uitsteken

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 15:12

Ik had eens op mijn protocol staan "denk om het welzijn van je paard". Was toen iets van 12 jaar, reed op een paard van 1,78m.
Tja het klopt dat het paard een wondje had op zijn lies, maar hij was die week toevallig daar gebeten door een ander paard.
Was er toen wel wat overstuur door.

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:56

Maak wel eens mee dat ik jury's heb die mijn paard vroeger hebben zien lopen met andere amazone. Die reed er M2 mee en ik in de L1. Staat er op de coupon...paard kan veel meer! terwijl heb voor de L best een goed middendraf/galop is.... ik bedoel hallo, dat paard kan dan misschien wel meer maar hoef ik nog niet te kunnen, en ze vergeten waarschijnlijk dat het aantal klasses lager is?

Nog iets heel banketstaaf bij het schrijven: (wat dikkere vrouw op een iel paardje) Jezus dat paard kan amper bewegen door haar, ze kan beter een tinker nemen. Moest op de coupon bij verzorging van het geheel zetten: verhoudingen van de combinatie is niet goed :-s wel redelijk netjes onder woorden gebracht maar vond het toch heel banketstaaf!

StarsForLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:16

Dat van dat groeten vind ik normaal. het betekent waarschijnlijk dat je gewoon wat langer had moeten wachten voordat je groette. dat van die zwarte string vind ik raar. mischien zat5 die witte wel in de was Tong uitsteken Ja tog? Pling

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:45

Zelf bij het schrijven niets raars op hoeven schrijven, wel een idioot verhaal gehoord...

Een meisje van 10 reed haar eerste buitenwedstrijd. Een B-proefje. Het kind is 10 en zodra ze het terrein op rijden vraagt ze zich vooral af of er wel een speeltuintje in de buurt is. Ze rijdt haar proefje, en daarna komt de jury uit de auto en vraagt of zijn uit plaats X komt. Ja, dat komt ze, hoezo? Nou, zegt die jury, pakt de teugeltjes van de pony, wiebelt 'm in de krul en zegt: zo wil ik hem zien lopen.......

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 08:50

Tegen een meisje van 10??? Gestoord