Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Remember schreef:Zo van het weekend ook iemand (ZT geklasseerd met ander paard, zo uit m'n hoofd), reed op z'n sloffen 5 wp's in het Z2 en pakte daarmee ook 2 1e prijzen weg. Ik sprak hem na de prijsuitreiking, en hij gaf aan met een paar starts al aan de 20 punten te zitten en het eigenlijk niet eerlijk vond nog Z2 te starten, maar dat het paard nog wel meer bevestigd moest worden in de ring voor de overstap naar het ZZL. Wat IK dan denk is 'of start 'm HC' óf 'zeur niet dat je het eigenlijk niet eerlijk vind om nog Z2 te starten'. Verder wel een hele sympathieke vent hoor, met gewoon een érg goed paard onder z'n kont, maar ik moest om zijn redenering toch wel lachen want 'mijn geweten speelt op maar ik ga toch maar gewoon meedoen voor de prijzen hoor' vind ik best grappig!
! Paard was overigens 7.CGJ12 schreef:Zo ken ik ook Z2+200 combinaties die "onderling" van paard ruilen en met die nieuwe combinatie een gooi naar de titel doen.......
liesje23 schreef:En wat vinden jullie van mensen die jarenlang in de Z2 blijven doorrijden, hebben eindeloos veel punten bij elkaar gereden.
CGJ12 schreef:Zo ken ik ook Z2+200 combinaties die "onderling" van paard ruilen en met die nieuwe combinatie een gooi naar de titel doen.......
oversized schreef:CGJ12 schreef:Zo ken ik ook Z2+200 combinaties die "onderling" van paard ruilen en met die nieuwe combinatie een gooi naar de titel doen.......
Heeeej kunnen wij ook wel doen toch???![]()
CGJ12 schreef:Ik heb er nog lang geen 200, en jij ook bij lang na niet volgens mij......
oversized schreef:CGJ12 schreef:Zo ken ik ook Z2+200 combinaties die "onderling" van paard ruilen en met die nieuwe combinatie een gooi naar de titel doen.......
Heeeej kunnen wij ook wel doen toch???![]()
Channie23 schreef:Wat houdt jullie tegen????
CGJ12 schreef:Channie23 schreef:Wat houdt jullie tegen????
Fatsoen.
Erg egoïstisch tegenover andere ruiters, die ze op deze manier bijna geen kans geven. En inderdaad, waar haal je de motovatie vandaan om zolang in een klasse te blijven rijden??
CGJ12 schreef:Channie23 schreef:Wat houdt jullie tegen????
Fatsoen.
Kijk er van op dat jij dat zegt Suzanne F. schreef:Zo deden veel ruiters dat voorheen om de ruiterster te krijgen, was toen nog 3 paarden Z2+3.
Gewoon even paard ruilen, startkaartje aanvragen en de ruiterster was binnen.
Suzanne F. schreef:Zo deden veel ruiters dat voorheen om de ruiterster te krijgen, was toen nog 3 paarden Z2+3.
Gewoon even paard ruilen, startkaartje aanvragen en de ruiterster was binnen.
Channie23 schreef:haha,Kijk er van op dat jij dat zegt
Wat is er onfatsoenlijk aan om dat te doen?
nina62 schreef:Je moest vroeger die paarden in ieder geval vanaf M1 zelf naar Z2 opgeleid hebben. Je wat jij zegt klopt niet helemaal!