Geduld is een schone zaak
Ik zit volgens mij wel in een gunstige regio, d'r zitten hier niet zoveel juryleden geloof ik
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kraal schreef:Kataklopje ik kom niet bij van je opmerking, het is heel duidelijk dat je meer ervaring met de KNHS hebt dan ik, of blijf ik toch maar iedere keer geloven dat ze het toch wel kunnen
van gisteren moeten vandaag nog binnenkomen bij de gasten
sajajamiwiha schreef:Hoe zijn de Drentse kampioenshappen dit jaar verlopen?
Het haalt dit jaar het Dagblad van het Noorden niet eens.
Mijn onderschrift wil geen Ik..
kataklopje schreef:Wie weet!
de kaarten voor het galavan gisteren moeten vandaag nog binnenkomen bij de gasten
AmonRe schreef:Lag er vanochtend een KNHS envelop op mijn deurmat, bleek het de KNHS-ledenpas te zijn en helaas nog steeds geen inschrijfformulier voor de jurycursus.....
Sansje schreef:Je moet bij je aanvraag M met winst zijn, anders wordt je aanvraag afgeketst.
AmonRe schreef:De inschrijftermijn is verlengd tot 9 september vanwege problemen met het drukken van de cursusbrochure.....
Tyrza schreef:Het is wat he, bij die drukker... eerst ook met die proevenboekjes...

AmonRe schreef:En hun telefooncentrale ligt er ook al uit, wat doen ze eigenlijk met al dat geld dat wij overal voor betalen....????
*vergaderen heet dat officieel gezien geloof ik
*

AmonRe schreef:Lag er vanochtend een KNHS envelop op mijn deurmat, bleek het de KNHS-ledenpas te zijn en helaas nog steeds geen inschrijfformulier voor de jurycursus.....
dat viel even tegen..
hoop dat ik mag