Maar wel om het T-shirt model
Mouwloos is mouwloos, dat lijkt me duidelijk. Maar misschien heb ik daar als vrouw meer kijk op
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

CGJ12 schreef:Ik waag me niet op dat gladde pad. Er gaan er voor minder de bak in.
Fitzroy schreef:Mouwloos is mouwloos, dat lijkt me duidelijk. Maar misschien heb ik daar als vrouw meer kijk op
Sizzle schreef:Ze mogen je zelfs diskwalificeren zonder plastron bij dressuur.
KarinvdM schreef:Sizzle schreef:Ze mogen je zelfs diskwalificeren zonder plastron bij dressuur.
Nee, uitsluiten.

Fitzroy schreef:Mouwloos is mouwloos, dat lijkt me duidelijk. Maar misschien heb ik daar als vrouw meer kijk op

Fitzroy schreef:Waar geen mouw aan zit
*edit* dan komen we weer op de blote schouders
want mijn blouse die moet ergens op mijn schouders blijven hangen
anders wordt het een topje.. en dat zullen we de mannenjury maar niet aan doen
want je hebt nl topjes met bandjes en zonder bandjes en zonder bandjes heeft enig afzakrisico
tijdens het budsen
op je paard
Fitzroy schreef:Waar geen mouw aan zit
*edit* dan komen we weer op de blote schouders
KarinvdM schreef:Sizzle schreef:Ze mogen je zelfs diskwalificeren zonder plastron bij dressuur.
Nee, uitsluiten.
Algemeen Wedstrijdreglement van de KNHS schreef:Diskwalificatie
Diskwalificatie betekent dat door de deelnemer en zijn paard(en) niet (verder) deelgenomen kan worden aan
enig onderdeel/rubriek van de desbetreffende wedstrijd, met welk paard dan ook. Eventueel gewonnen
prijzen worden niet uitgereikt en dienen, voorzover zij reeds zijn uitgereikt, te worden ingeleverd.
Uitsluiting
Uitsluiting betekent, dat de deelnemende combinatie de desbetreffende rubriek waaraan wordt deelgenomen
niet mag vervolgen en derhalve niet in aanmerking komt voor een klassering in de desbetreffende rubriek.
Kajanus schreef:Ik wil mouwloos![]()
![]()

kataklopje schreef:Komen we bij de volgende vraag. Je moet, reglementair, in een (donker)witte rijbroek rijden. Maar nu heeft Isabell een wedstrijdrijbroek op de markt die ledervet-praktisch is ontworpen. Je ziet er waarschijnlijk weinig van als je aan het rijden bent, maar als je je heel erg aan de regeltjes houdt, mag het niet. Worden ruiters met een zwart kruis de ring uitgestuurd?
(met dank aan stagiaire Claudia voor de fotolink. 'Zeg, stop es met werken, je moet nu even op Bokt!')
kataklopje schreef:Komen we bij de volgende vraag. Je moet, reglementair, in een (donker)witte rijbroek rijden. Maar nu heeft Isabell een wedstrijdrijbroek op de markt die ledervet-praktisch is ontworpen. Je ziet er waarschijnlijk weinig van als je aan het rijden bent, maar als je je heel erg aan de regeltjes houdt, mag het niet. Worden ruiters met een zwart kruis de ring uitgestuurd?

kataklopje schreef:bedoel je dat rijtechnisch (watzitwel/nietlekker), esthetisch ('what NOT to wear') of reglementair? Ik mag toch hopen dat je ondergoedkeuze niet door de FEI aan eh.. banden is gelegd?