nathalie1987 schreef:ben geslaagd year !!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nistria schreef:utjelover schreef:In Wamel wordt er wel geloot , bij ons teminste wel. Je moet een beetje geluk hebben welk paard je geloot hebt![]()
Succes allemaal
Wie ben jij dan?
Want ik doe m nml ook in wamel...
. Had de hoogste cijfers uit mijn groep.
het waren 6jes, maar ik ben tevreden
masja schreef:Ja echt! Dat was de groep die vandaag zijn paard mee moest. Ik begreep wel dat er in de groep waar ik in zit (we zijn in 3-en gedeeld) er een aantal niet geklasseerde paarden meekomen.
Ik hoop dat dat niet te ver uit elkaar ligt. 1 Iemand heeft pas 3x op een paard gezeten. Voor de rest altijd pony gereden... Maar ja met de pony wel M.
Masja, het is wel Z he!! HAha
En een man heeft ooit in zijn jeugd M gereden en doet nu ook mee met een paard wat links en rechts schijnt te kunnen. Ik ben heel benieuwd.... Dus het niveau ligt erg uiteen, maar daardoor verwacht ik wel een leuke groep
Nistria schreef:ikke woensdag!!
Ben alleen grieperig dus hoop dat ik wel stem heb woensdag!
En nog even een nieuw trenshoofdstel kopen en mn jasje naar de stomerij brengen want die heb ik al een jaar niet aan gehad!
, grapje
. dancingstar schreef:Oh Masja,
Dat is echt vervelend zeg!! Zo op het laatst. Hoe heeft hij het opgelopen??
Ik ben wel heel erg zenuwachtig voor woensdag.....
Nistria schreef:ik ga vanmiddag of vanavond even kijken, laat t wel weten!
. Je gaat het makkelijk halen meis! Barbara_m schreef:Nistria heeft morgen examen. Je gaat het makkelijk halen meis!