Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Terwijl zij nog nooit van het scala vd africhting hadden gehoord en ik al deze vragen wel netjes en juist heb kunnen beantwoorden tijdens het gesprek. Daarbij heb ik meer ervaring met dressuur rijden (Z2) en ik ben Bixie jury, hierdoor vraag ik me toch af waar ze nou echt op selecteren bij die assessment
sorry maar ik moest even spuien... Ik wilde het zoooo graag
gabiiy schreef:Gefeliciteerd!
Het enige wat ik kan bedenken ik dat ik door mijn zenuwen twijfeld/onzeker over kwam, maar ik heb kunnen aangeven wat mijn motivatie en ervaringen zijn en ik heb het scala vd africhting, takt etc juist kunnen benoemen en ook in de proef op dvd benoemd. Lijkt mij het belangrijkste, maarja

gabiiy schreef:Ik ben niet door voor de B/L en baal als een stekker, vooral omdat 2 stalgenoten wel geselecteerd zijn.![]()
Terwijl zij nog nooit van het scala vd africhting hadden gehoord en ik al deze vragen wel netjes en juist heb kunnen beantwoorden tijdens het gesprek. Daarbij heb ik meer ervaring met dressuur rijden (Z2) en ik ben Bixie jury, hierdoor vraag ik me toch af waar ze nou echt op selecteren bij die assessment
![]()
sorry maar ik moest even spuien... Ik wilde het zoooo graag
Dan is t voor jezelf misschien iets duidelijker (of niet, maar dan heb je t in ieder geval geprobeerd
)
ik kan dat knhs nu echt niet meer serieus nemen. Geven ze mij dit als reden, maar ze selecteren er twee die in het gesprek aangaven nog nooit eerder van het scala vd africhting te hebben gehoord en denken dat de galop een twee takt is...