Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CM_ schreef:Beide proeven waren vergelijkbaar, alleen ene proef allemaal 7ens voor de gangen, andere allemaal 6en...

Bettine schreef:Wat me ook al vaker is overkomen: In 1 Z1 proef zit al vrij vroeg in de proef een keer A halthouden en weer voorwaarts in draf (zonder achterwaarts oid).
Dat halthouden heb ik al meerdere keren gewoon vergeten.
Heel veel jury's hebben dat ook niet eens door gehad, en er een 6 op laten schrijven.
Maar dat je zo'n halthouden mist kan ik me wel indenken. Je hoeft maar even de andere kant op te kijken, of een keer te moeten niesen en je hebt het al gemist, zo'n halthouden is zo voorbij. En in zo'n geval wanneer je zelf als jury niet op hebt zitten letten (wat helemaal niet gek is en iedere jury wel eens overkomt) moet je wel de ruiter het voordeel van de twijfel geven vind ik.
Maar dat je, zoals ik in mijn vorige post aangaf, 3 complete onderdelen mist, dan heb je toch wel echt héél erg niet op zitten letten. Dat heeft niks meer met 'even de andere kant op kijken' te maken, dat is gewoon heel erg slordig en zou niet moeten kunnen. Die jury heeft bij mij in elk geval haar geloofwaardigheid verloren...
Marengo1 schreef:er staan bijvoorbeeld 5 x 5 op en 1 x een 4. dan heb je dus -7 (180-7= 173.)
Dan tel je alle pluspunten op, Bijvoorbeeld. 5 x 7 en 2 x een 8 = 9plus punten.
Dan pak je die 173 + 9 = 182....

Kimmetjee04 schreef:ik heb een keer bij een springconcour gezien dat iemand de barage mocht rijden terwijl er toch duidelijk 1 balk was afgegooid ;o