Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daffodil schreef:Ergernissen aan secretariaten zijn er ook zat, er zijn er nog steeds teveel die niet de moeite nemen je op tijd (week van te voren) je te laten weten hoe laat je verwacht wordt en hoeveel combi's je krijgt. Ik heb ook nog zoiets als een leven dus wil wel graag van te voren weten waar ik rekening mee moet houden. Tegenwoordig zeg ik dus eigenlijk altijd dat ik 's morgens wil, dan weet ik in ieder geval iets.....

) dat er bij vele verenigingen (ook uitzonderingen hoor
) er nog net 1 kop koffie vanaf kan en je verder geen consumptie aangeboden krijgt.
miep1979 schreef:Verder erger ik me ook aan het feit (nou ik toch lekker op dreef ben) dat er bij vele verenigingen (ook uitzonderingen hoor
) er nog net 1 kop koffie vanaf kan en je verder geen consumptie aangeboden krijgt.
Wat toch wel het toppunt was, laatst moest ik als jury 50 cent betalen om te kunnen plassen

Suzanne F. schreef:Ik vind het ook jammer dat er maar zo weinig mensen naar je toe komen na de prijsuitreiking. Ik wil altijd expres maar 2,5 uur jureren zodat ik daarna nog bij de prijsuitreiking kan zijn.... en dan komt er niemand...
Of ze sturen iemand anders die het voor ze vraagt....
Relaxed schreef:Ik zwaai altijd eerst, als er dan niet wordt gereageerd tik ik op het raam (binnen) of druk ff op mijn toeter (buiten) Als je dan nog wordt genegeerd ben je als ruiter en als voorlezer niet slim bezig
miep1979 schreef:1 x heb ik gehad dat ik de dag van het jureren nog niets wist, heb gebeld, gebeld en nog eens gebeld, geen gehoor.
Toen heb ik een vrij boos klinkend sms bericht gestuurd, ze belden direct terug, maakte me vervolgens uit voor leugenaar en toen heb ik gezegd dat ik niet meer zou komen! Later bleek dat de organisatie de startlijst naar een heel ander mailadres gestuurd had.
Ik ben uiteindelijk nog wel gaan jureren voor de ruiters en daarna ben ik daar nooit meer geweest
Lekker dan!
) had dit verleden winter. Ze gaf het een paar dagen van te voren al aan, maar kreeg zo`n lompe reactie dat ze zelf een vervanger is gaan regelen en nu nooit meer naar die vereniging wil. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar een jury achter de hand hebt, maar je kunt toch als orgaisatie op z`n minst meehelpen bij het zoeken van vervanging.
wake_up schreef:Even nog een vraag aan de juryleden hier wat betreft oneerlijk tegenover het paard: Als iemand, voordat die de ring in mag, nog flink loopt te zagen (als de proef nog neit begonnen is) roepen jullie dan de ruiter bij je, om er wat van te zeggen? of laten jullie de ruiter gewoon starten en zien jullie wel hoe de proef zelf verloopt?
Uums schreef:_Lott: die jury mag wsl ook het springen jureren, ik ken een aantal fanatieke springjury`s van de oude stempel die ook bij de dressuur hun belletje meenemen

miep1979 schreef:@10 moest jij niet betalen voor je plasje op de wedstrijd waar wij elkaar laatst tegen kwamen dan.... om verder geen namen te noemen

ik rijd zelf met een haflinger en dan geef je idd in het begn de juy de schuld maar als je het dan terug ziet is het zeker terecht ik schrijf nu regelmatig op de club en dan zie je het inderdaad door een heel andere "bril" het is leuk om iemand te zie rijden met een big smile die tevreden is en dan ook een leuk aantal punten heeft gereden.! ik ben zeker van plan zelf ook te gaan jureren. Uums schreef:miep1979 schreef:1 x heb ik gehad dat ik de dag van het jureren nog niets wist, heb gebeld, gebeld en nog eens gebeld, geen gehoor.
Toen heb ik een vrij boos klinkend sms bericht gestuurd, ze belden direct terug, maakte me vervolgens uit voor leugenaar en toen heb ik gezegd dat ik niet meer zou komen! Later bleek dat de organisatie de startlijst naar een heel ander mailadres gestuurd had.
Ik ben uiteindelijk nog wel gaan jureren voor de ruiters en daarna ben ik daar nooit meer geweestLekker dan!
Zijn jullie wel eens te ziek geweest om te kunnen jureren? En hoe wordt zoiets dan opgelost?
Mijn instructrice (echte bikkel hoor) had dit verleden winter. Ze gaf het een paar dagen van te voren al aan, maar kreeg zo`n lompe reactie dat ze zelf een vervanger is gaan regelen en nu nooit meer naar die vereniging wil. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar een jury achter de hand hebt, maar je kunt toch als orgaisatie op z`n minst meehelpen bij het zoeken van vervanging.
_Lott: die jury mag wsl ook het springen jureren, ik ken een aantal fanatieke springjury`s van de oude stempel die ook bij de dressuur hun belletje meenemen
Niet dus.. Dat mag de vereniging dan zelf gaan doen. Bij je werk hoef je toch ook niet zelf vervanging te regelen als je ziek bent?
_10_ schreef:Uums schreef:_Lott: die jury mag wsl ook het springen jureren, ik ken een aantal fanatieke springjury`s van de oude stempel die ook bij de dressuur hun belletje meenemen
Ik heb helemaal niets met springen maar geef ook een startsein dmv een belsignaal hoor
Wel zo duidelijk voor zowel de ruiter als de voorlezer en voorkomt een hoop ergernissen van voorlezers die stug de andere kant op staan te kijken
_10_ schreef:Apart, ik heb nog nooit een paard in de ring gehad die van mijn belletje schrok
Uums schreef:Zijn jullie wel eens te ziek geweest om te kunnen jureren? En hoe wordt zoiets dan opgelost?