Ze kent het wel.
Ik kan helaas nog niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Flurk schreef:- F6 jurylid , bijscholing t/m F12 , 2 avonden inclusief examen.Kosten 25,-
- F12 jurylid, vervolgcursus F13 tm F20 , 5 avonden inclusief examen. Kosten € 65,- :
- Op 9 januari RSC Kraaij in Nijkerkerveen, ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ
- In maart 2009 starten wij een vervolgcursus F13 tm F20 bij Duinmanege Poelenburgh in Schoorl, GEEF U NU OP !
daniella74 schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat ik niet mee mag doen aan de cursus t/m F20 omdat ik eerst een jaar moet jureren en vervolgens toch de uitnodiging krijg. Ok, dat kan ik begrijpen dat ze die 5x jureren-regel hebben laten varen maar mag ik nu toch meedoen of moet ik wachten tot in 2010?
Vippie schreef:Flurk schreef:- F6 jurylid , bijscholing t/m F12 , 2 avonden inclusief examen.Kosten 25,-
- F12 jurylid, vervolgcursus F13 tm F20 , 5 avonden inclusief examen. Kosten € 65,- :
- Op 9 januari RSC Kraaij in Nijkerkerveen, ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ
- In maart 2009 starten wij een vervolgcursus F13 tm F20 bij Duinmanege Poelenburgh in Schoorl, GEEF U NU OP !
Ja zie je wel bijscholing, niet de veroplichte terugkomdagen, ik schrok al.
Bijscholing was de eerste keer ook iets van 35 euro ofzo meen ik me te herinneren.
Danielle en Marian.Bellatrix schreef:Morgen ga je mijn vriendin en instructrice van de manege ook zien dan.Danielle en Marian.
Ik zou nu cursus hebben maar vanwege het slechte weer heeft ze afgezegd...

carrylies schreef:Haha, ruiters niet op het goede niveau is niet zo handig voor de cursus, maar in de praktijk kom ik het geregeld tegen. Dan denk ik: hoe ben jij hier terecht gekomen?