Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moet er niet aan denken als ik eind volgende week krijg te horen dat ik mondeling herexamen moet doen.... Het meeste weet ik natuurlijk wel maar zo letterlijk als je voor theorie moet leren weet ik t normaal niet hoor
wel te snappen. Heb gelukkig al een vervanger gevonden
nacho_lein schreef:En hoe ging het??
Ik heb dat ook heel erg hoor, meer stress voor de uitslag dan voor het examen
Eventinggek schreef:Wij hebben ook al 7 april praktijk examenMoet er niet aan denken als ik eind volgende week krijg te horen dat ik mondeling herexamen moet doen.... Het meeste weet ik natuurlijk wel maar zo letterlijk als je voor theorie moet leren weet ik t normaal niet hoor
![]()
Mijn orginele voorrijder voor praktijk was afgekeurd omdat ze zwanger iswel te snappen. Heb gelukkig al een vervanger gevonden

Nimroy schreef:Ik moet 8 april praktijk, vandaar dat ik het nu wel wil weten!
Is benningbroek al ingeleverd??![]()
Maandag laatste praktijk-les.. afgelopen maandag laatste keer paardje mee
MargrietJonk schreef:Gister praktijk examen lesgeven gehad in Ermelo. Het ging gelukkig goed. De 40 minuten zijn omgevlogen. Zat er goed 'in' dus de tijd was zo om. De jury nabespreking was positief, dus ik hoop dat t goed zit. Dinsdag examen rijden en savonds de kur.... Zal een stretcher meenemen die dag.......
nacho_lein schreef:Onze cursusleider (ja die breda moet nakijken) is nog niet begonnenmaar er gaat eerst nog een tweede correctie overheen, voordat wij de uitslag krijgen..
Gabon schreef:nacho_lein schreef:Onze cursusleider (ja die breda moet nakijken) is nog niet begonnenmaar er gaat eerst nog een tweede correctie overheen, voordat wij de uitslag krijgen..
Volgens mij is die 2de correctie alleen bij de mensen die net gezakt zijn, zo rond de 5, om te kijken of er niet toevallig nog een paar punten wel goed zijn.. Dus niet bij degene die geslaagd zijn en ook niet bij degene die dik gezakt zijn.
als het goed is moet vandaag alles binnen zijn bij de KNHS
classeygurl schreef:MargrietJonk en Margo volgen jullie ook cursus in Ermelo?
Op wat voor dag waren jullie er?
groep. Wij hebben cursus op de donderdag-