Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilja000 schreef:Jureer jij KNHS of FNRS? Ik in ieder geval FNRS en dit is werkelijk hoe het gaat.
KarinvdM schreef:Hoezo??
Voor FNRS-wedsrijden heb je toch Manegepraat ofzo?
Volgns mij zit er wel degelijk een groot verschil in KNHS en FNRS-juryleden...
Vippie schreef:KarinvdM schreef:Hoezo??
Voor FNRS-wedstrijden heb je toch Manegepraat ofzo?
Volgens mij zit er wel degelijk een groot verschil in KNHS en FNRS-juryleden...
Juryleden zijn juryleden of ze nu KNHS of FNRS jureren, wat is volgens jou het verschil dan dat een KNHS jury hier wel mag reageren en een FNRS jury niet? Over rare juryuitspraken gesproken
charter op wedstrijden schreef:21/06/06: aangezien de FNRS en onderlinge wedstrijden behoorlijk ondersneeuwen op de WD fora is er besloten om berichten hierover voortaan op MA te plaatsen. Dit geldt overigens niet voor het JI forum, aangezien de meeste FNRS juryleden hier ook KNHS jury zijn.
Marije_jiplover schreef:Ok, dan ga ik ook nog 1 keer offtopic, Karin heeft voor een deel gelijk, vragen over manegewedstrijden en FNRSproeven hoort op Manegepraat, maar over het jureren hoort wel hier, zie charter wedstrijden:charter op wedstrijden schreef:21/06/06: aangezien de FNRS en onderlinge wedstrijden behoorlijk ondersneeuwen op de WD fora is er besloten om berichten hierover voortaan op MA te plaatsen. Dit geldt overigens niet voor het JI forum, aangezien de meeste FNRS juryleden hier ook KNHS jury zijn.
tinkerXXlufX schreef:ik volg dit al vanaf het begin, en blijf om de uitspraken lachen:D nu heb ik er denk ik ook 1:
Vorige week had ik een onderlinge. Ik had tyron zijn sokken helemaal gewassen. toen kwam ik daar aan, alle modder en zand, dus tyron was gelijk weer zwart. toen kwam ik de ring in, proef gereden... alles ging goed. toen kreeg ik mijn "coupon"terug, wat had ik een 8 voor verzorging.! ik blij. stond er bij": van te voren was hij mooi wit:P