Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik wil het wel graag weten. Krijgen we dan ook de uitslag van die PVB's? Imre schreef:Een 3.4?!Ik wil het wel graag weten. Krijgen we dan ook de uitslag van die PVB's?
Somebody_ schreef:Inmiddels is het trouwens wel bijna 'eind maart'.... Ik heb inmiddels ookal gedroomd dat ik een 3.4 gehaald had.

deed ff goed zeer, maar met 2 dagen liep ik weer zonder kruk, en voelde ik me stees beter, geen pijn, en weer kunnen bewegen.Somebody_ schreef:'t Komt vast wel goed met je examen! Heel veel succes in ieder geval.
Wij hebben vanavond weer cursus, neem een combinatie mee, ben benieuwd hoe dat gaat, zal vast helemaal goed komen. Moet alleen wel zorgen dat ik zelf op tijd kom, moet namelijk 's middags nog 'even' tussendoor naar Lisserbroek.
Inmiddels is het trouwens wel bijna 'eind maart'.... Ik heb inmiddels ookal gedroomd dat ik een 3.4 gehaald had.
Uums schreef:Die opdrachten waren vorig jaar voor het eerst
Om een lang verhaal kort te maken: NOC-NSF subsidieert de cursus wanneer deze elementen erin zitten

. NOC-NSF mag dan wel subsidies geven, maar dat is toch hartstikke suf? T lijkt wel alsof je terug in de tijd gaat?!
hesterv schreef:Ohja, mn begeleider had een 1,8 en een 4,7 erbij (theorie-examens), volgensmij was het echt Benningbroek.. zoiets wazigs... Verder ook vééel 8'en geloof ik. Durf niet 100% achter de plaats te staan (Benningbroek) maar dacht het wel...
maar die 1,8.. is dat wel een 8? haha want je zegt ook nog : verder veeel 8en.. hihi _Rijkie_ schreef:Somebody_ schreef:'t Komt vast wel goed met je examen! Heel veel succes in ieder geval.
Wij hebben vanavond weer cursus, neem een combinatie mee, ben benieuwd hoe dat gaat, zal vast helemaal goed komen. Moet alleen wel zorgen dat ik zelf op tijd kom, moet namelijk 's middags nog 'even' tussendoor naar Lisserbroek.
Inmiddels is het trouwens wel bijna 'eind maart'.... Ik heb inmiddels ookal gedroomd dat ik een 3.4 gehaald had.
Heeee waar doe jij cursus?

Ik zei nog tegen haar dat ze wat meer gedurfder moest rijden en niet verkrampt vasthouden van voren. Even later viel ze er af toen ik met een andere combinatie bezig was. Ze zei dat ze hem iets meer ruimte van voren had gegeven.