nacho_lein schreef:Volgens mij alleen de instructeur 2 groepen. hebben maandag weer cursus, dus zal het hem dan eens vragen
Oke bedankt!
Ik hoor het dan wel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ivy_power89 schreef:omdat het erg veel pagina's zijn en ik er half inval, stel ik ook maar eventjes een vraagie
waneer krijgen we de uitslag van de theorie?

Lowara schreef:en.. gaan jullie nog wat creatiefs neerzetten over die online cursussen in die enquetes?
zit te twijfelen of bewoordingen als " penny niveau" wel mogen worden gegeven binnen het kader van onze nieuwe professionaliteit straks
heb hem ingevuld maar wacht nog met op de post doen straks halen ze er ierts negatiefs uit en dan slaag ik niet voor praktijk sibbe schreef:Lowara schreef:en.. gaan jullie nog wat creatiefs neerzetten over die online cursussen in die enquetes?
zit te twijfelen of bewoordingen als " penny niveau" wel mogen worden gegeven binnen het kader van onze nieuwe professionaliteit straks
heb hem ingevuld maar wacht nog met op de post doen straks halen ze er ierts negatiefs uit en dan slaag ik niet voor praktijk