ja maar nummer 8 heeft geen 13 strafpunten en verwijstvolgens de formule naar nummer 10 en die van jou naar kandidaat nummer 6. Jou daadwerkelijk uitslaag staat uiteindelijk 4 regels lager. Ofwel in dat staatje staan de nummers niet goed.
AmonRe
Geplaatst: 13-03-11 18:09
Ik ben wel nummer 7, want herken wel de gegeven punten in de verschillende proeven, maar kwam toen ik zelf telde ook op meer strafpunten volgens mij.
Als ik zelf alles op tel van nr. 7, dan kom ik op de resultaten van nr. 2 in de tabel, dus de namen naast de eindtotalen kloppen idd niet.....
Ik ben ook wel nummer 6 volgens mij... maarals ik dan de resultaten optel kom ik ook anders uit dan ik in het totaaloverzicht sta... Ik kom dan uit op het totaalresultaat wat achter kandidaat 7 staat. Zou leuk zijn, want schrok een beetje van de score zoals hij nu in de reeks stond. Kon me dat naar aanleiding van wat ik zelf had nagekeken niet voorstellen, omdat Yvon en ik voor elkaar hebben nagekeken en we heel dicht bij elkaar zaten.
Ik had in eerste instantie ohw valt wel mee...nu niet meer... Maar goed de laatste keren zat ik een stuk beter...daar teer ik dan maar op Tot morgen!
Doen we nog aan een kadootje oid?
AnoukvW
Geplaatst: 14-03-11 22:35
Hebben jullie nog combinaties nodig om voor te rijden voor het IM? Ik zou het erg leuk vinden om een keer te komen voorrijden, volgens mij is er een IM groep in Breukelen, dat is voor mij niet zo ver! Bij interesse PM maar!
Mail gelezen en even naar iedereen beantwoord.... PB's verstuurd....
En dan zal ik hier ook nog even roepen.... Wij zoeken nog 1 combi voor een M2 proef voor morgenavond rijden om 19:45 uur Wil je ons helpen, pb mij, of iemand anders uit de Breukelen groep, please!!!
Anoniem
Geplaatst: 16-03-11 09:49
michele schreef:
abcde schreef:
wij hebben mail gehad dat het via de oude matrix gaat!!
En hoe is die dan precies?
Als de hoofdjury een 6 geeft en jij een 5, 6 of 7 is er niks aan de hand.. Geef jij dan een 4 of lager of een 8 of hoger, dan heb je strafpunten..
michele
Geplaatst: 16-03-11 12:35
Relaxed schreef:
michele schreef:
En hoe is die dan precies?
Als de hoofdjury een 6 geeft en jij een 5, 6 of 7 is er niks aan de hand.. Geef jij dan een 4 of lager of een 8 of hoger, dan heb je strafpunten..
Als dat zo is, dan is het voor een hoop mensen minder stressen denk ik