Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mienetje schreef:Hmm.. Mijn cursusleidster is van het paard gevallen, heeft haar sleutelbeen gebroken.. Erg vervelend, moeten nu dus niet naar Gorredijk toe, maar naar haar thuis, een heel eind verderweg voor mij.. Moet ook nog met paard vanavond..
Waaltje schreef:mienetje schreef:Hmm.. Mijn cursusleidster is van het paard gevallen, heeft haar sleutelbeen gebroken.. Erg vervelend, moeten nu dus niet naar Gorredijk toe, maar naar haar thuis, een heel eind verderweg voor mij.. Moet ook nog met paard vanavond..
Op zich wel fijn dat de mogelijkheid er is om bij haar thuis de cursus vanavond te doen, anders valt er een les uit en wie weet hoeveel nog meer.
Het is overmacht en een stuk verder weg zo te lezen, maar uitval van lessen lijkt mij vervelender.
mienetje schreef:Hmm.. Mijn cursusleidster is van het paard gevallen, heeft haar sleutelbeen gebroken.. Erg vervelend, moeten nu dus niet naar Gorredijk toe, maar naar haar thuis, een heel eind verderweg voor mij.. Moet ook nog met paard vanavond..