hahaha, herkenbaar.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hahaha, herkenbaar.
Nimroy schreef:onze cursusleider zei dat hij die van groningen had nagekeken en dat hij betere heeft gezien.. weet niet of er mensen uit groningen hier ook op dit topic zitten..

dat is echt veel.
hesterv schreef:Fleming schreef:Hi! Zoals je begrijpt ga ik geen 73 bladzijden doorlezen om te weten te komen wat ik wil weten.Maar ik wil dus ook ORUN doen, fase 2 dan denk ik, zo te lezen op de KNHS. Maar ik heb al 2x gemaild om informatie en 1x om een cursusbrochure op te sturen. Maar ik heb nog altijd niets. Maar ik wil wel weten waar en wanneer ik deze cursus kan doen, want jah. Dat lijkt me logisch.
Dus weten jullie hier iets over?
Voor het huidige cursusjaar:
Cursusplaatsen Instructeur 2
Nr. Cursusplaats Cursusavond
1 Nieuwe Pekela maandag
2 Norg maandag
3 Giekerk dinsdag
4 Gorredijk maandag
5 Dwingeloo donderdag
6 Staphorst maandag
7 Enschede maandag
8 Heeten maandag
9 Barchem maandag
10 Didam maandag
11 Driel dinsdag
12 Wenum Wiessel maandag dressuur
13 Bunschoten maandag
14 Leusden maandag
15 Ede maandag
16 Wamel maandag
17 Benningbroek dinsdag dressuur
18 Oudkarspel maandag
19 Haarlem woensdag dressuur
20 Lisse dinsdag
21 Nootdorp maandag dressuur
22 Vlaardingen maandag
23 Nieuw en Sint Joosland maandag
24 Oud Gastel maandag
25 Oirschot dinsdag
26 Berghem dinsdag dressuur
27 Wanroij donderdag
28 Horst maandag
29 Echt maandag
Het zal wel weer beginnen in November tot April of Mei.

en verder wastie nog niet begonnen geloof ik
nacho_lein schreef:Ik weet dat onze cursusleider Breda heeft nagekeken. Maar wie er in breda examen heeft gedaan weet ik nieten verder wastie nog niet begonnen geloof ik
Fanny_1988 schreef:nacho_lein schreef:Ik weet dat onze cursusleider Breda heeft nagekeken. Maar wie er in breda examen heeft gedaan weet ik nieten verder wastie nog niet begonnen geloof ik
Ik heb in Breda examen gedaan. Kijkt hij dan van iedereen na die daar examen hebben gedaan? Want wij zaten ook met mensen die examen basis deden vanuit steenbergen en met mensen van het prinsentuin college zelf. Ik doe de cursus instructie 2 in oud-gastel. Totaal waren we met 65 man.