Ik had afgelopen zaterdag wedstrijd, 's ochtends moest ik schrijven bij de M1 en M2 paarden.
Ik zat bij een wat ouder mannetje die vertelde dat hij de 60 net gepasseerd was (waarna je heel zachtjes hoor: 'ok de 70 dan..'

)
Op een gegeven moment kwam er een M2 combinatie binnen. De amazone was op zijn zachst gezegd nogal fors, behoorlijk fors...
Blijkbaar gooide het paard nogal op, en zat ze dus niet helemaal lekker

Jullie voelen het natuurlijk al lichtelijk aankomen hoe dat eruit heeft moeten zien...
Vervolgens moest de combinatie een uitgestrekte draf laten. Het was toen heel even stil in de auto..
Jury: 'ehm... schrijf bij punt 29 op: Amazone moet leren doorzitten'
*schrijft op*
Maar deze beste man praatte af en toe wat in zijn eigen

Waarna je hoorde:
' met al dat extra gewicht zou je toch denken dat iemand dat zadel niet meer uitkwam?'Vervolgens was het even stil,
Jury:

dat schrijf je toch niet zeker op he?
Ik: nee natuurlijk niet, ik zou niet durven

Vervolgens kwam er een combinatie in de ring die blijkbaar zijn dag niet had..
De jury vertelde met net dat hij toch echt is 7'ens moest gaan rijden anders kwam hij er niet aan. Waar ik het mee eens was

Op dat moment zat er ook een vlieg in de auto, waar hij zich aan irriteerde!
'hij moet er nu toch echt een keer aan hoor'
En ik maar denken dat hij het over die combinatie had....

*BAM*
'Há hebbes

'
Vervolgens kregen we een flesje Cola en Ice-tea.
Er kwam weer een nieuwe combinatie de ring in.
Hij gaat er is goed voor zitten en zet het flesje tussen zijn voeten. Nadat het een tijdje doodstil was, hoorde je ineens een geluid
*kleng*
Vervolgens hoorde je echt loeihard
"AH GETVERDERIE DAAR GAAT M'N COLA'
Waarop hij onder zijn stuur dook om het flesje te gaan redden...

De amazone reed voorbij en keek op dat moment net naar binnen, je zag haar echt kijken van

waar is de jury gebleven?
Het hoort dan misschien wel niet helemaal bij het topic

Maar af en toe kreeg ik echt een glimlach op mijn gezicht. Het was echt en grappig mannetje

Eentje dat amper boven zijn stuur uitkomt en echt plat Zeeuws praatte